Office 2016 - herinneringen uitschakelen voor specifieke kalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
1.013
Outlook 2016 (sinds vandaag), Windows 7, drie accounts en vijf kalenders.

Bestaat de mogelijk de herinneringen die worden weergegeven in de statusbalk en bij het opstarten van Outlook, uit te schakelen voor een specifiek(e) account/kalender? Zo ja, hoe dit te bewerkstelligen? (Zie ik iets heel eenvoudigs over het hoofd?)
 
Hallo manamana, helaas werken deze instructies alleen voor een bepaalde afspraak/vergadering in een kalender...
 
Misschien heeft het iets te maken met IMAP, drie acccounts en vijf kalenders. :confused: anders zou ik het niet weten.
 
Hallo manamana, het gaat om één Hotmail-account en twee Exchange-accounts, IMAP is hierbij niet van toepassing. Bedankt voor de hulp in elk geval, ik sta open voor andere suggesties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan