Office 2024

mariton

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2015
Heb dit =/- een maand geleden geinstalleerd.€ 35. Keurig de code ingevuld en krijg nu telkens het verzoek om
opnieuw te code in te vullen met de tekst:
Your installation cannot be activated up to the limit of your Multiple Activation Key .
Consult your administrator for futher help.
Ik heb enkel 1 PC waar het opstaat en dus geen administrator ergens. Dus waarschijnlijk ook geen Multiplt Activationkey nodig?

Waar heb je die licentie aangeschaft? Blijkbaar is deze onderdeel van een bedrijf (geweest) die meerdere licenties gekocht heeft, die uiteindelijk ingetrokken zijn.

Mijn advies: Vraag eens na bij de bewuste verkoper, en check bij twijfel of het geen dubieuze verkoper is.

Waar dan precies? Want dit ligt ver onder de marktwaarde wat Microsoft aanbiedt. En Microsoft gaat aan particulieren geen keys verkopen die van bedrijven zijn. Ik ruik een vis-luchtje aan deze zaak. Of je hebt een phishingsite aan de haak geslagen, of je bent niet eerlijk.

Laatst bewerkt:
Sorry, maar ik geloof er niks van. Als het wel zo is, moet je je tot hun wenden!

Ik zie op de link van post 5 ook geen 35,-euro.
Kun je zien onder je MS account of je het product wel hebt?

Is dat deze site?

Laatst bewerkt:
Ik heb Microsoft Office LTS prof/plus 2024.
Geen abonnement.
In mijn MS account staat dat ik toegang heb tot 5Gb on cloud en online versies van Word, Excel,
Powerpoint en meer.
Alles werkt .op het soms vragen naar de licentie code na, perfect.
Waarschijnlijk heb ik een fout gemaakt bij de keuze zakelijk of prive?

Ja, ik denk dat je inderdaad een fout hebt gemaakt tussen particulier of zakelijk.
Contacteer Microsoft gewoon.

Terug
Bovenaan Onderaan