Eerste wat ik zou doen is inloggen op de portal (=
https://portal.microsoftonline.com ) en kijken of je daar niet eerst wat moet doen m.b.t. het openstellen van een map.
Of je moet mogelijk eerst de onedrive ruimte "vrijschakelen", wat (hopelijk) ook kan via de portal.
Ook (in ieder geval van belang als je Sharepoint in je account hebt, dus
mogelijk ook van belang voor OneDrive: Log in op de portal via Internet Explorer
en vink aan bij het inloggen op de portal dat gebruikersnaam + wachtwoord onthouden moeten worden. Sla je inloggegevens op.
Nog een mogelijkheid: Mogelijk is er in Referentiebeheer wat fout, nu. Ga naar Configuratiescherm, zet de weergave op "Kleine pictogrammen" en dubbelklik op Referentiebeheer.
In
deze weblink wordt gesproken over een
MicrosoftOffice15_Data referentie die je moet verwijderen, waarna je in (bijv.) een nieuw gestarte Word weer de OneDrive verbinding opnieuw kunt aanleggen. Details staan in die weblink, dus kijk daar even.
Tijs.