Niet zo erg prettig als je zegt "iemand anders misschien".
Het antwoord dat je geeft op mijn vraagt, lost het probleem niet op. Daarom vraag ik of iemand anders wellicht een oplossing heeft. Het is mij een raadsel wat daar niet prettig aan zou zijn.

.
Dergelijke berichten zitten in de Settings van het programma, Opstarten of mogelijk Taakplanner.
De instellingen heb ik reeds bekeken (mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa als ik vergeten ben dit in mijn eerste bericht in dit topic te vermelden

) evenals opties in het register. In het onderdeel Opstarten of de Taakplanner heb ik ook gekeken, maar zoals ik in mijn eerste bericht duidelijk aangaf (dat dan weer wel

), verschijnt de melding bij het starten van een Office-applicatie (bijvoorbeeld Word of Excel) en niet bij het starten van Windows. Daar is dus ook niks gerelateerds te vinden.
Vat het niet persoonlijk op, maar ook dit is geen oplossing. "Het zou daar kunnen zitten, of daar, of misschien nog wel ergens anders ook". Dat is de zoektocht die ik zelf al ondernomen had vóórdat ik de vraag hier gesteld had. Als je het niet weet, kan dat ook een antwoord zijn

.
Kan ook zijn dat die internetverbinding maakt en dan moet je dat in de Firewall met een verkeersregel blokkeren. Office 365 is dat geen betaald programma en hebben ze dan geen Helpdesk die je kunt e-mailen of bellen?
Het is 2019 en we leven in een wereld waarbij bijna al onze apparaten verbonden zijn met het internet. Ook Office 365 op een Windows 10 laptop. Je voorstel om een firewallregel in te stellen om daarmee een pop-up melding uit te schakelen, lijkt me wat rigoureus. Heb je erover nagedacht dat het ook andere functionaliteit van het programma om zeep zou kunnen helpen?
Tot slot: Office 365 is een betaald programma en natuurlijk kan ik de helpdesk van Microsoft bellen, maar ik zit hier toch op "De grootste en gratis computerhelpdesk van Nederland" ? Nou, kom maar op met die oplossing dan

.