office 97 is opeens upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
ik heb cdrom van office 97, altijd zonder problemen op windows 98se gedraaid. Nu wil ik 'm installeren op windows XP en nu zegt hij dat het een upgrade is van office 97 en dat ik een installatie diskette moet gebruiken als mijn pc geen oude versie van office heeft. Ik snap er niets van, op de cd staat niets van een upgrade, gewoon Microsoft office 97 professional.

Krijg je de vraag dat je het pad op moet geven naar een eerdere versie van office? Zoja verwijs dan naar de cd zelf

Dank voor de snelle reactie. Het is even wachten tot office je een pad laat opgeven ( pas nadat hijzelf de hd heeft doorzocht) maar op gegeven moment kon ik hem laten verwijzen naar de cdrom en komt hij verder in de set up, al is hij nu wel erg lang bezig op een scherm, maar we zien wel of hij verder komt.

nee, bij de set up loopt hij vast (programma reageert niet) en ik heb het maar opgegeven.

Maak anders een map aan op je harde schijf en kopieer de office97 cd daar naar toe. En als er gevraagt wordt naar een pad verwijs je naar de net aangemaakte map

ik heb de cd op de harde schijf gezet, hij ziet het nu niet meer als een update maar loopt wel helemaal vast aan het begin vande set up (programma reageert niet). Ook op pc bij iemand anders geprobeerd, precies hetzelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan