• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

office 97 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb office 97 pro geinstalleerd maar nu krijg ik de foutmelding als ik exel wil opene, deze toepassing is niet geinstalleer, Ole 32dll is vereist om microsoft Excel te openen
Er is een oudere versie aangetroffen, zoiets is het ongeveer, en met word openen doet ie het ook niet.

wat is hier aan te doen.?

oh btw 't is op een ouwetje windows 95 zit er op

jan

Heb je opnieuw opgestart na de installatie? Anders even doen. Als dat niet helpt zit er niet veel anders op dan Office verwijderen en opnieuw installeren. Office 97 moet kunnen werken onder W95.

office 97

Ja dat heb ik gedaan, ik heb ook opnieuw geinstalleerd eerst via software verwijderd, dus ik dacht nu moet het goed zijn, maar hij blijft deze melding geven.

nog iemand suggestie's of alles er nogmaals vanaf halen.?

alvast bedankt

jan

Zoeken op ole.32dll
gaf maar een site:

-origineel-
Domanda:
Non riesco a caricare Office 97. Inserito il dischetto sembra tutto regolare fino a
quando esce un avviso che dice 'Impossibile caricare OLE.32DLL VBAJET 32.DLL o OLEAUT 32.DLL'
Quindi un secondo avviso 'Configurazione driver ODBC Microsoft Access Driver (*mdb) non riuscita'
La mia versione di Windows: 4.00.95

Risposta:
Per risolvere il problema basta reinstallare Windows. Inoltre questo tipo di problema si verifica
spesso con dei cd danneggiati.

-vertaling via Worldlingo-
Vraag:
Ik slaag niet aan ladingsbureau 97. Nam de floppy disk op het allen schijnt tot wanneer te regelen een
waarschuwing weggaat die ' Onmogelijk zegt om OLE te laden.32DLL VBAJET 32.DLL of OLEAUT 32.DLL '
daarom volgens waarschuwing ' een van de Configuratie riuscita
Toegang van de Bestuurder (* van de de bestuurdersodbc Microsoft mdb)
niet ' mijn versie van Vensters: 4.00,95

Antwoord: Om het probleem op te lossen genoeg reinstallare Vensters.
Bovendien is dit type van probleemcontrole vaak met van CD beschadigd
aan u.
------------
Dus Windows opnieuw installeren?

:cool:

office

dus kort gezegd windows is beschadigd,kan dit veroorzakt zijn door dat ik office 2000 premium heb geinstalleerd wat niet wilde lukken?

alvast bedankt.

jan

ps

is het mogelijk omwindows er overheen te draaien of moet ik de schijf formatteren en alles er opnieuw opzetten?

Laatst bewerkt:
office 97

Ik heb alles nog eens opnieuw geinstalleerd,maar hij blijft de melding geven Oleaut 32 dll is ouder dan vereist voor deze toepassing, kan dit niet zijn dat office pro niet op win 95 geinstalleerd kan worden

dus waar haal ik het bestand vandaan welke nieuwer is.?

alvast bedankt,

office 97

Ik heb dat bestandje gedownload, en ga hem op diskette zetten, maar hoe krijg ik hem nu op die andere computer op de goeie plek of maakt dat niet uit.?

Jan

Zoeken:
Start-Zoeken-Bestanden: Oleaut 32 dll
Gevonden: hernoem naar old_Oleaut 32 dll
en zet de nieuwe in deze map.

Laatst bewerkt:
office

Ik heb gedaan wat je gezegd had, maar ik kan het bestand ole aut 32 dll niet vinden wel krijg ik een aantal andere bestanden zoals rundll 32, of is dat de zelfde?

jan

Probeer dit eerst, ga naar Start>Run (uitvoeren), en type:
regsvr32.exe oleaut32.dll
Hiermee registreer je weer de gegevens van de dll file

Maar omdat je de melding krijgt van een oude file -volgens je voorgaand bericht-
zou je eerst kunnen zoeken, en de nieuwe in de betreffende map zetten.

Zoeken op oleaut32.dll
levert bijgaand plaatje op.

Bijlagen

• oleaut32.gif
    oleaut32.gif
    3,5 KB · Weergaven: 23
vervolg
verwijderen of hernoemen zal niet lukken, je zult het in DOS moeten doen.......
Comments
HELP !!! I,ve already obtained a newer version of the "oleaut32.dll" file (Old version 97', NEW version 98')
however i cant delete the old one, windows says its being used and can be removed,
I've heard that you can go into the DOS mode to replace the file??? HOW do you do that?
I know how to restart the computer in the DOS mode but thats all i know about DOS,,,help !!! please !!!

Hoe in DOS:
http://www.google.be/search?q=cache...?OpenDocument+oleaut32.dll+old&hl=nl&ie=UTF-8
=======================================================

Korte instruktie voor DOS

In geval je een verse dll nodig hebt, kun je die hier downloaden:
1. Download http://www.dmgenie.com/OLEAUT32.DLL
2. Save het in een makkelijk toegankelijke directory, bijvoorbeeld "C:\" (de root van C:)
3. Herstart je computer in MS-DOS mode.
4. Type dit commando: "COPY C:\OLEAUT32.DLL C:\WINDOWS\SYSTEM\"
5. Herstart je computer in Windows mode.
=======================================================
Vermits je al een verse dll hebt, kun je die dus in de root zetten, en bovenstaande uitvoeren.

office 97

I heb hem nu gedownload op mijn eigen computer, en staat op het bureaublad, ik ga hem nu op een diskette zetten, ga hem daarna na een makkelijk toegankelijk dir kopieren

en dan de onderstaande stappen uitvoern en wala office moet weer werken.

ga het starks proberen.

hartelijk dank.

off 97

ik heb het bestandje gedownload op diskette gezet en de opdracht van boven uitgevoerd maar krijg de melding :
Er is een syntaxisfout opgetreden.
en de tweede keer. de directory is ongeldig

wat nu

wie helpt.?

jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan