office 97 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PVsharing

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
hallo allemaal,

Door problemen, net hiervoor in dit forum omschreven, ben ik van plan om office 97 te verwijderen en te herinstalleren ofwel office 2000 te installeren. Maar het lukt me niet office te verwijderen. Als ik via software office wil verwijderen dan moet ik de cd van office in de cd-rom speler stoppen. Die cd heb ik wel, maar als ik hem invoer dan zegt ie eerst dat ie op zoek is naar geinstalleerde onderdelen en daarna geeft ie de melding dat er mogelijk beschadigde setup bestanden zijn. Ik moet het maar opnieuw proberen volgens access. Weet iemand een manier om office 97 te verwijderen, waarbij ik de melding niet krijg.

Trouwens nog een vraag. Kan het kwaad dat ik office 2000 gewoon installeer zonder office 97 officieel te verwijderen??????

peter

Hoi,

De installatiewizzard van Office 2000 vraagt je of je eerder geinstalleerde onderdelen (97 onderdelen) wilt behouden of verwijderen.
Vink verwijderen aan.

Suc6.

Het is beter om de setup van office 97 eerst opnieuw te draaien. De beschadigde of verwijderde bestanden worden dan weer hersteld.
Vervolgens kun je op de reguliere manier office 97 verwijderen.

dat heb ik al geprobeerd, maar dan geeft ie dezelfde melding... beschadigde set-up bestanden gevonden probeer het opnieuw. Ik kom daar niet doorheen.

zijn er geen drastische manieren te verzinnen om office 97 te verwijderen, zonder daarvoor de cd nodig te hebben of een andere set-up.

bvd peter

RegCleaner van Internet afhalen, Installeren en alles verwijderen wat met Office te maken heeft.
Dan in de betreffende directory onder program files alles weggooien.
Vervolgens de OUDE versie weer opnieuw installeren en na de installatie weer alles deinstalleren.
Tenslotte Office2000 installeren.

Groets, Jas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan