Office activeren - maar is reeds geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludo9032

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
Reeds enkele jaren gebruik ik office pro. Ik heb het product geactiveerd bij installatie maar sinds kort staat er een icoon (blauwe ster) "office activeren". Als ik een office toepassing opstart krijg ik de vraag te activeren! Als ik op product activeren klik, krijg ik de melding product reeds geactiveerd, hoe los ik dit op.

Heb je deze ook online geactiveerd?
Kan me herinneren dat ik dit ook gedaan had, hoefde daarvoor enkel mijn email adres achter te laten, en natuurlijk uitvinken dat ik aanbiedingen wil ontvangen :P

Welke versie betreft het hier? 2007 - 2010? (2010 zal het wel niet zijn, aangezien je al enkele jaren dezelfde office gebruikt :))
Een schreenshotje kan misschien wel helpen ;)

Mvg

Laatst bewerkt:
activatie office

Ik gebruik Office pro xp win 32 - versie 2002 - gekocht in 2004 via de werkgever
In bijlage de blauwe ster - vraag om te activeren - is reeds geactiveerd

Bijlagen

• ScreenHunter_04 Apr. 28 11.03.gif
    ScreenHunter_04 Apr. 28 11.03.gif
    4,7 KB · Weergaven: 124
  • ScreenHunter_03 Apr. 28 11.02.gif
    ScreenHunter_03 Apr. 28 11.02.gif
    11,9 KB · Weergaven: 119
  • ScreenHunter_02 Apr. 28 11.01.gif
    ScreenHunter_02 Apr. 28 11.01.gif
    5,5 KB · Weergaven: 66
Oga

Volgens mij is dit de Office Genuine Advantage die controleert of je office wel legitiem is.

Doordat je deze melding krijgt zou je Office dus niet legaal zijn, maar dit is natuurlijk wel zo (omdat je 'm gekocht hebt bij je werkever).

Dus heb je een zgn. "false positive" - de naam zegt het zelf, deze tool zegt dat je versie illegaal is terwijl dit niet zo is, komt zeer vaak voor én (heb ik gelezen) daarom stopt MS stilletjes met deze tool.

Hier vind je iets meer informatie en bij de reacties zijn zeker enkele die je kunnen helpen (als het toch aan de OGA-tool ligt).

Veel succes en laat zeker weten of het gewerkt heeft! :thumb:

Mooi!
Fijn dat het hielp.
Nu kun je neemik aan bovenin je status op opgelost zetten XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan