• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

office bestandsvalidatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid47

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Hallo,

Sinds een week heb ik Windows 10. Ik voer de ledenadministratie van een tennisclub en heb hiervoor o.a. een ledenlijst in excel.
Als ik dit open krijg ik sinds windows 10 de melding: beveiligingswaarschuwing office bestandsvalidatie met de waarschuwing dat er een probleem is gedetecteerd etc.
Ik heb de keuze om het bestand toch te openen en kan er dan ook gewoon mee werken.
Ik vind het erg vervelend om deze melding iedere keer weer te krijgen.
Ik heb in het vertrouwenscentrum van Excel bij privacyopties aangevinkt:microsoft-office documenten controleren die afkomstig zijn van of een koppeling bevatten naar verdachte websites
Ik gebruik office 7.
Kan iemand mij alstublieft helpen?

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Vriendelijke groet,
Ingrid Floor

Kun je een schermafdruk plaatsen van de foutmelding?

Ik neem aan dat je Office 2007 bedoeld. Zijn die documenten opgeslagen als .xls of .xlsx bestanden?
Als je bij de geïnstalleerde programma's kijkt, staat daar dan de Office File Validation add-in bij?

Laatst bewerkt:
bestandsvalidatie

Beste Edmoor,

Dank voor de reactie.

Ik bedoel inderdaad office 2007. Het is een xls.bestand.Office file validation add in staat er inderdaad bij.

Timshel: het lukt mij niet een schermafdruk te maken.

Ik hoop dat ik verder geholpen kan worden.

Ok. Sla het bestand op als .xlsx of .xlsb bestand en verwijder de Office File Validation add-in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan