Office bijlage in outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakobo

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
78
beste lezers,

Ik gebruik outlook 2010 dit werkt prima behalve als ik een mail krijg waar in een Word of Excel bestand zit,
deze kan ik met geen mogelijkheid binnen halen. (versturen dat gaat wel )
Is er misschien iemand de mij kan vertellen hoe ik ook deze mail binnen kan halen met outlook.

met vriendelijke groet.

Jan
 
Wat je schrijft klinkt ietwat onlogisch, tenzij je handmatig de beveiliging extreem hoog hebt gezet.
Kijk eens hoe hoog de beveiliging staat.
 
gast0225,

Bedankt voor je reactie, de beveiliging te hoog ? kun je me vertellen hoe ik dat kan vinden, ik heb er windows 7 op staan,heeft dit euvel al vanaf het begin alleen bij Word en Excel, verder werkt hij prima.
Ik krijg de melding dat hij aan het downloaden is dan stopt het bij 4 kb terwijl het bestand 24 kb is dit kan ik een half uur laten staan hij blijft proberen om het binnen te halen maar dat lukt niet.
Ik moet hem openen en of verwijderen met webmail anders blijft het bestand de boel blokkeren.

groet Jan.
 
Er zijn nog andere mogelijke oorzaken. Probeer ook eens onder de Startknop van Windows, Office, alle programma's, Microsoft Office, hulpprogramma's en dan de diagnostische tool van Office.
Wat bedoel je precies met 'verder werkt hij prima'? Komen er andere bijlagen probleemloos binnen en zo ja, wat zijn dat voor bijlagen, hoe 'heten' die achter het 'puntje': test.doc, test.xls, test.pdf, test.??? Wat staat er dan op de vraagtekens bij bijlagen die wél goed binnenkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan