Office doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patriezs

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2005
Berichten
18
Een aantal dagen geleden besloot mijn pc dat windows niet meer aan de slag ging. Vervolgens de telefoon gepakt (via internet lukte het niet) en de activeringscode 'opgevraagd'. Keurig ingetikt en jawel hoor, hij deed weer wat meer.
Mn vader heeft vervolgens 5 uur lopen sleutelen en inmiddels is het computertje al een heel eind.
Behalve.... Office. Office weigert iedere dienst. We hebben hem al opnieuw geinstalleerd, maar enkel de Engelstalige Frontpage doet nu zijn werk (na herinstallatie).

Bij het opstarten van word, excel, noem maar op komt er eerst het volgende te staan:


melding1.JPG


ok..

dan
melding2.JPG


nummer intikken..

en tenslotte
melding3.JPG


en doet hij nog steeds niets..

Wie o wie kan mij helpen, ik ben radeloos :confused:
 
En issie legaal?

En hoevaak (op hoeveel PC's) heb je hem geïnstalleerd?

Het beste is even contact op te nemen met Microsoft:
0800-0233487
 
We hebben xp van een kennis geleend en hij is niet legaal. Ik heb dan ook geen idee op hoeveel pc's hij staat.
Het was eigenlijk de bedoeling (aangezien we verder van alles geprobeerd hebben) dat we de huidige versie (die het dus niet meer doet) er helemaal van af gooien (stond er al op toen we hem kochten, 2ehands) en een eigen gekochte versie er op zetten.
Het probleem is nu ook dat we hem niet aan de praat krijgen, maar ook niet gedeinstalleerd.
Iedere optie is welkom, misschien defragementeren?
 
Geplaatst door Patriezs

Iedere optie is welkom, misschien defragementeren?

En wat zou dát nou weer moeten helpen? Met defragmenteren zet je de bestanden op je schijf netjes op een rijtje.

Het is Office XP en je zegt zelf al dat hij niet legaal is. Dan is dat je probleem.
Office is al eens geactiveerd onder deze productcode.
 
Geplaatst door Patriezs
en een eigen gekochte versie er op zetten.
Bedoel je met een eigen gekochte versie dat je wel een legale XP-CD hebt?
Geplaatst door Patriezs

Het probleem is nu ook dat we hem niet aan de praat krijgen, maar ook niet gedeinstalleerd.
Iedere optie is welkom, misschien defragementeren?
Als mijn bovenstaande vraag met ja wordt beantwoord en de HD geformateerd mag worden(verlies van alle data), dan kunnen we je pc wel aan de praat krijgen.

'defragementeren' is iets anders en het heeft niets met het genoemde probleem te maken.

Dennis.
 
Hmm.. Ik vermoed dat het enkel om de Office XP gaat.

Aan je screenshots te merken is WinXP nog ok. Ik zou het volgende voorstellen. In je bios, je cd-rom als 1° boot instellen. Backup maken van je dokumenten. Afsluiten, WinXP cd er in, opstarten, formateren, Win terug installeren. Nu heb je een clean systeem.

Wat betreft je illegale OfficeXP, dan is er ook een illegale key bij. Tik deze in.

Is er geen key bij, dan heb je pech, want op dit forum mag,kan en wil ik niet een key geven. Dat moet je dan zelf maar uitzoeken
 
Er zit een Key bij, die heb ik ook ingetikt, maar vervolgens doet hij nog steeds niets.
Sorry, met defragementeren bedoelde ik ook formateren om vervolgens de legale versie erop te zetten, maar dan moet de huidige office versie er dus af. Ik weet niet veel van pc's, maar wanneer hij geformateerd wordt, gaat office er dan ook af?
 
Bij formatteren gaat ALLES eraf.

Maar je kunt ook de huidige Office deïnstalleren en de legale versie erop zetten.
 
er is een oplossing om office te verwijderen van microsoft, maar
dit is niet zo makkelijk

hier is de link voor de informatie

hier is de link voor het programma'tje

als je dit installeert ... zie je bena niks gebeuren, start dus uit het start menu de cleanup utility

dan kies je de verschillende office versies aan ... en klik telkens uninstall ... lege regeltjes in de lijst en tekens als dit : °343*£53Zà*£%*%£3 ook zo verwijderen ...

effe herstarten, en je legale versie van office installeren ... ziezo !
 
Hartstikke bedankt! Ik ga het proberen en als het lukt zal ik even komen 'klikken' dat mn vraag opgelost is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan