office gaat traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok bedankt!! ga ik wel pas morgen even proberen want kruip nu mijn bedje in!!

ik wens je ook een goede nachtrust!! hopelijk ben ik hier morgen weer met beter nieuws :-)

ik heb dus office volledig verwijderd en terug opnieuw geinstalleerd maar probleem is nog niet weg.
nog steeds blijft de tekst ver af van het tippen!

kan het liggen aan de teveel processen die ik gebruik?
fysiek geheugen is 1,6GB er worden 119 processen gebruikt?? is dit normaal zo nee graag goede uitleg ben niet zo een in computers

Dat zijn hele normale waardes. Waarbij ik er vanuit ga dat je met 1,6 GB resterend geheugen bedoeld.

links onder processorgebruik staat geheugen en hier staat de helft groen en eronder staat 1.6GB dus ik vermoed dat dit gebruikt wordt? kan ik geen prt scr nemen van dit taakbeheer en hier plakken of...?

Ja kan ook, maar de waardes zijn heel normaal. Wat dan wel de oorzaak is van je probleem...... ik moet je het antwoord schuldig blijven.

dus die 119 processen zijn ook normaal en dat mijn procesgebruik soms naar 60% of hoger durft gaan is ook normaal?
dan toch bedankt voor je moeite!!!

ik zit dus nu in de veilige modus van die laptop en daar heeft hij het probleem niet??

nu snap ik alleen niet verder wat ik moet doen?

ok ik heb in configuratiescherm enkele programma's gesloten die recent zijn geinstalleerd en voorlopig lijkt het terug goed te gaan!! :-)

bedankt voor de hulp!!!!!

er stond nog een norton backup op! die heb ik weggedaan aangezien ik avg gebruik. dan was er een smart driver updater ofzoiets :-s
en dan was er nog iets van kortingen via facebook ofzoiets wat ik totaal niet wist wat het was :p

Maar ik keek gewoon in configuratiescherm en duwde op datum zodat ik de laatste programmas kreeg die geinstalleerd waren. als ik dan zag naar enkel 2013 (vorig jaar had ik totaal geen problemen) stond er ook niet zo heel veel geinstalleerd enkel avg (wat ik niet snap want staat er al lang op) mss bedoeld die hier de scan?? en dan office omdat ik die verwijderde en terug installeerde en dan die 3 die ik weg gooide en dan cc cleaner die ik ook ergens van de site haalde om eens te proberen en dan nog programmas waar ik niets van ken dus maar beter afblijf :-) (hopelijk snap je mijn antwoord)

Klein beetje, maar 2 anti virus programma's staan sowieso garant voor ellende. Een driver update is veelal een twijfelachtige tool die vaak spyware binnenhaalt. Bezoek vooral ook eens het forum van Nucia en volg daar de stappen die nodig zijn om een 'logje' te maken en laat een Nucia helper naar dat logje kijken. 10 tegen 1 dat er ellende op je machine staat.

http://www.nucia.eu/forum/forums/38-Hulp-bij-virusinfecties

aah ja youtube to mp3 downloader heb ik ook verwijderd maar dit stond er al iets langer op dus was niet de oorzaak denk ik.

een logje?? bedoel je een back up of?

die norton is een vast program dat er opstond bij het installeren van mijn laptop. ik liet me al eens wijsmaken dat idd 2 anti virussen niet overeen komen :-)

nogmaals enorm bedankt voor je reacties!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan