Office Genuine

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Kan er iemand helpen met de volgende update: Meldingen van Office Genuine Advantage (KB949810) nl, steeds krijg ik de melding dat de installatie mislukt is.
En ja ik heb een legaal office 2003 draaien en mijn software is gevalideerd.
Het vervelende is dat om de haverklap in de taakbalk verschijnt dat de updates klaar zijn voor installatie maar dus iedere maal miskukken.
Bedankt op voorhand.
Mvg

via Microsoft Update (dus geen windows update !!) kiezen voor aangepast en alles installeren. daarna pc opnieuw opstarten (want soms loopt automatische updates gewoon niet zo lekker ;)

En als je er niet uitkomt, is Microsoft dé instantie die een technicus naar je probleem laat kijken, helemaal gratis : Klik

En als je er niet uitkomt, is Microsoft dé instantie die een technicus naar je probleem laat kijken, helemaal gratis
Ik heb uw advies opgevolgd maar krijg geen antwoord van Microsoft
Het enige dat ik te zien krijg is het volgende:
Update mislukt iedere maal
Status: Nieuw ---
Probleemoplossing --- Gesloten

Er wordt gewerkt aan het oplossen van uw probleem.
Mijn vraag is nu al meer dan een week gesteld.

Mijn probleem is nog altijd niet opgelost, maar heb ondertussen kontakt met microsoft en ik moet bekennen ze helpen op een zeer positieve manier mee aan het proberen oplossen van mijn probleem. Ze hebben het ook zeer druk en daarom duurt het allemaal wel even.
Als ik eruit kom zal ik natuurlijk hier op het forum de oplossing meedelen.
Mvg

nou veel suc6 dan met microsoft ;) :thumb: altijd de beste optie

Oplossing

Ik heb een crack die voor mij werkte!!!

Windows XP SP3
Office 2007 SP2

Meldingen van Office Genuine Advantage (KB949810) blijven weg!!

Download hier de crack:
*KNIP*

Laat even weten of het voor je gewerkt heeft?

Rick

Laatst bewerkt door een moderator:
Meldingen van Office Genuine Advantage (KB949810) blijven weg!!

Ja ik heb er ook geen last meer van omdat ik aangaf, dat ik niet meer wilde dat er een herrinering kwam. Maar het eigenlijke probleem is nooit opgelost geraakt zelf niet met de hulp van een medewerker van Microsoft.
Maar daarom werkt mijn PC niet minder goed.
Met vriendelijke groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan