office installatie probleem.

• Onderwerp starter Onderwerp starter RipD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RipD

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
hallo,

ik had een vraagje ivm de installatie van office 2007, ik heb de cd-rom met office 2007 enterprise edition en een key ervan, maar als ik die wil instaleren krijg ik altijd een foutmelding. het gaat als volgt:

- ik steek de CD in en deze vraagt als ik setup.exe wil uitvoeren of wil bladeren, ik kies voor setup.exe (in de autorun staat zelf gewoon setup.exe dus da maakt niet zoveel uit volgens mij)

- Dan verschijnt er een kader met "De vereiste bestanden worden voorbereid"

- dan sluit dit kader en krijg ik volgende foutmelding: "De installatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setup opnieuw van de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie."

Verder als dat kom ik niet, en het is iedere keer zo. ik run Vista home premium en heb ook geprobeerd met de gebruikersbeheercontrole (UAC) uit.

op mijn andere laptop (XP pro SP2) geraakt ie wel verder dan dat en na "De vereiste bestanden worden voorbereid" vraagt ie voor de product code, ik ben niet verder gegaan omdat ik al office 2003 daarop heb staan.

ik heb op mijn XP een image gemaakt van de CD, en die naar m'n vista machine gekopieerd en ingelezen met Deamon Tools, ook zo kreeg ik dezelfde foutmelding...

weet er misschien iemand hoe ik mijn office 2007 toch geinstaleerd krijg?

Nu de hamvraag: welk bestand is beschadigd/niet aanwezig??

stond er niet bij, enkel dit

installatiefout.jpg

Er zat al een trial versie op, die heb ik er inmiddels afgehaald, maar daarna kreeg ik weer dezelfde foutmelding..... (zie bovenaan)

Ja, ik heb de oplossing gevonden, ik had zelf ook last van dit probleem.

Deinstalleer het programma: Nero Essentials (via configuratiescherm etc.)

Suc6,

Gammort

office installatie probleem

Deinstallatie van het programma Nero Essentials (niet aanwezig) is niet de oplossing voor dit probleem (die ik exact ook heb).
Nog suggesties?

Laatste reactie is van januari, onnodig om te reageren. En al zeker niet om jouw probleem naar voren te brengen. Heb je een probleem, open dan eigen topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan