Office installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Izoe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Izoe

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Op mijn nieuwe pc staat Windows XP geïnstalleerd.
Ik heb geprobeerd om Office te installeren. Zowel de versie Office 2000 als office 2003 geven dezelfde foutmelding. Het bestand office1.cab kan niet gelezen worden. Bij het zoeken op de cd staat wel office1.zip op de cd. De cd is al vaker geïnstalleerd en zonder problemen. Kan iemand hulp bieden? Ik heb vele Word bestanden en kan WORD eigenlijk niet missen. dank bij voorbaat.
Op deze pc is GEEN WORKS geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat het probleem in de diverse versies zit.

ALS dat zo is, is het handig om Office eerst helemaal te verwijderen. Doet dat eens middels software. Als het dan nog niet lukt, meld dat dan hier even, want er zijn nog een paar aandachtspunten bij het verwijderen van Office die, als het op de "normale" manier niet wil, handig zijn om te weten.

oeps,

er schiet mij opeens iets te binnen................

staat op die nieuwe pc heel per ongeluk WORKS ????

Is dat als "extraatje" mogelijk meegeleverd / voorgeinstalleerd ????

Geplaatst door gast0225
oeps,

er schiet mij opeens iets te binnen................

staat op die nieuwe pc heel per ongeluk WORKS ????

Is dat als "extraatje" mogelijk meegeleverd / voorgeinstalleerd ????

Bedankt voor je snelle reactie. Er is GEEN Works geïnstalleerd.

OK, dan maar gewoon eens verwijderen middels, deze computer, configuratiescherm, software etc.

De optie van Jozo had ik nog even "geheim" :D willen houden in afwachting van je antwoord na een "normale" verwijdering middels software.
Maar ala, nu 'ie er staat kun je kiezen: gelijk het zware geschut erin of eerst op de conventionele softwareverwijder manier. ;)

Geplaatst door gast0225
De optie van Jozo had ik nog even "geheim" :D willen houden

Sorry zo was het niet bedoeld :o

:p

Laatst bewerkt:
nee joh, daar gaat 't niet om, niks mis met jouw optie.
Ik weet alleen nooit of topicstarter een ervaren, minder ervaren of een totaal niet ervaren gebruiker is. Dan geef ik meestal bij dit soort vragen de "normale" optie. (In dit geval Office verwijderen zoals je elke software zou verwijderen) Het gebeurt nl. wel eens dat 't probleem met de Office installatie WEL is opgelost na een "normale" verwijderactie.

Misschien is het juist andersom en is het juist beter om de uitgebreidere / moeilijke optie gelijk al te noemen ipv. wachten op een antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan