office installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Asl ik office 2003 wil installeren krijg ik met begin meteen een fout melding van Ongeldige key ingevoerd!

er zat wel 2000 erop die heb ik verwijderd,

nu zit er mircosoft project 2000 erop, die kan ik nie verwijderen hij vraagt cd daarvan om te verwidjeren.

wie weet wat de oorzaak kan zijn voor de installatie van office 2003 small busenuess

Neem je het me niet kwalijk als ik nu al direct vermoed dat het hier om illegale software gaat?

Uitleg: Je kunt een Office-cd hebben met een ingebouwd 'antwoord-bestand' voor o.a. de licentie-key. Die licentie-key lijkt dus niet correct te zijn.

Probeer het volgende: Kopieer de hele inhoud van de cd naar je harddisk. Ga dan naar die map, waar ook Setup.exe staat. Zet in Verkenner even aan: Extra -> Mapopties -> tabblad Weergave -> en zet daar uit "Beveiligde ... (aanbevolen)" en zet (verder naar beneden) Verborgen mappen en bestanden weergeven aan.

Kijk dan of je een (klein) bestand tegenkomt waar die incorrecte cd-key in staat. Bij Office2000 heet dat bestand Setup.ini. De cd-key staat in Office 2000 in de sectie [Options] onder de noemer PIDKEY=

Tijs.

wat je vroeg met de hele inhoud te kopieren naar hd heb ik gedaan. het is legaale software!!

maar snap niet wat je bedoeld met dat key en setup ini. zie ik ook nie staan

dit is office 2003 geen 2000, ik weet niet of het verschillend is

Ok, sorry voor de beschuldiging. Je hebt blijkbaar niet zo'n 'antwoord-bestand' dus telt mijn verhaal niet.

Hier vind je een methode om de CD-Code bij de oproep van de installatie al mee te geven.

NB: Waarschijnlijk moet je die PIDKEY (=CD-code) in die instructie als 1 regel ZONDER '-' (streepjes) invoeren, dus bijvoorbeeld G86T2G8TQP... je snapt 'm wel.

Succes, en nogmaals excuus.

Tijs.

Laatst bewerkt:
geen probleem!

ik heb wel nu xp opnieuw geinstaleerd, dus verwacht dat hij straks wel gaat werken.

jij ook bedankt ik weet nu voor de volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan