• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

office mobile exel

Status
Niet open voor verdere reacties.

siebold

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
23
ik heb een spreadsheet die ik ook op mijn mobile wil gebruiken alleen werkt het niet wie kan mij hier met raad en daad bijstaan heb er zelf verder nog niet zoveel kennis van
doe de originele spreadsheet erbij

groet siep
 
Beste , ik heb ook excel op mijn smartphone staan , gebruik van macro's kan je vergeten . Ik heb dan ook nog eens een touch screen . Als je bv een nummer in cel A1 wil wijs je die cel aan typ je gegevens en je moet terug op die cel klikken om de ingevoerde data vast te zetten . Ik gebruik hem enkel als geheugensteuntje . de uploads doen ik via het synchronisatie bestandje .
 
Beste , ik heb ook excel op mijn smartphone staan , gebruik van macro's kan je vergeten . Ik heb dan ook nog eens een touch screen . Als je bv een nummer in cel A1 wil wijs je die cel aan typ je gegevens en je moet terug op die cel klikken om de ingevoerde data vast te zetten . Ik gebruik hem enkel als geheugensteuntje . de uploads doen ik via het synchronisatie bestandje .

bedankt voor je reactie ik was hier al bang voor dat het in de macro's zat dus rest mij niet meer dan het weer om te zetten naar een gewone spreadsheet

groet siep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan