Office op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janine12

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met windows vista. Om bepaalde documenten te openen heb ik office 2007 nodig. Ik ken meerdere mensen die en microsoft works en microsoft office 2007 hebben. Weet iemand waar ik dit kan downloaden, of hoe ik hier anders aan kan komen? Alvast bedankt!

Is dat de enige manier? Hoort dit niet op een nieuwe laptop te zitten, aangezien mijn medestudenten het er ook op hebben staan?

Dat hangt helemaal van de verkoper af. Sommige zetten het erop ja maar ook vele niet.
En dan rest alleen nog dat je het zelf moet aanschaffen maar het hoort er standaard niet op. Ze voldoen met een besturingssysteem.
Vaak kan je als student wel bij verkooppunten zoals www.surfspot.nl het tegen flinke reductie aanschaffen. Neem even contact op met je school daarover.

Laatst bewerkt:
je kan hem ook gewoon downloaden, heb ik ook gedaan, ik heb hem op cd :P

Oke maar ik kan het niet kopieeren vanaf een andere computer ofzo?

Tuurlijk kan dat maar dat is niet legaal en daar mogen wij deze dame helaas niet mee helpen!

2007 Viewers:

PowerPoint
Visio

Er is dacht ik ook een Word Viewer, maar die kan ik niet vinden.
Hopelijk heb je wat aan deze 2:thumb:
Of je probeert de 60 dagen demo: Klik

Laatst bewerkt:
Zijn wel handig om stukken mee te bekijken maar niet om aan te passen of zelf te maken natuurlijk. Om enige onduidelijkheid maar even weg te werken;)

En wat kwam ik tegen: Office 2007 File Converter.
Daar kan je ze mee openen en opslaan in 200, 2002 en 2003!
Link
:thumb:

Om bepaalde documenten te openen heb ik office 2007 nodig. Ik ken meerdere mensen die en microsoft works en microsoft office 2007 hebben.

Die meerdere mensen kunnen het ook opslaan als office 97/2003.
Op die manier kan iedereenhet openen, zoveel zijn er nog niet met office 2007.

en met die file converter kan ik ook bestanden maken? want het is ook wel handig als ik naar medestudenten bestanden moet sturen dat hun het kunnen openen. Iedereen alvast bedankt!

Dus door middel van betalen is eigenlijk de enige manier hoe ik er aan kan komen? Ik dacht dat je het ook altijd gewoon kon downloaden ergens?

Is nog nooit anders geweest. Natuurlijk is het illegaal wel te verkrijgen maar daar kunnen we je op helpmij niet aan helpen.

Gratis alternatief voor Office: http://nl.openoffice.org/

openoffice heb ik ook al geprobeert, maar dat werkt ook niet. Ik kan wel bestanden openen, maar als ik zelf bestanden maak dan kunnen andere mensen het niet openen. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.

Nee, dat omdat hun waarschijnlijk dan Open Office niet hebben alhoewel ik in de veronderstelling was dat deze bestanden compatible waren met elkaar.
Je zal toch echt een versie van Office op je PC moeten zien te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan