Office op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, helaas. Niemand kan me hier zeker verder mee helpen? Ik heb nu een cdrom van me gewone pc met office erop, die wil ik installeren op deze pc maar dan zegt hij dat de cd code niet goed is. Zou ik op die andere pc kunnen kijken wat de juiste cd code is? en zo ja hoe moet dat?

Met dit programma kan je de key vinden.

KLIK

@Mod, dit is geloof ik wel toegestaan?
Zo niet dan hoor ik het graag!

Klopt het trouwens dat het Uniblue registry booster is? Want ik zie hier verder nergens keyfinder staan!

Tweede rode regeltje!!

Dit staat er:

Download latest Keyfinder (260k)

Oke, dit is nu verder gelukt. Maar als ik op mijn gewone pc die keyfinder doe dan krijg ik een andere code dan wanneer ik het op mijn laptop doe. Bij beide codes zegt het programma dat het een verkeerde code is en dat ik op het hoesje moet kijken.

en met die file converter kan ik ook bestanden maken? want het is ook wel handig als ik naar medestudenten bestanden moet sturen dat hun het kunnen openen. Iedereen alvast bedankt!
Ben een beetje laat, maar op de Microsoft site staat dat je er gewoon mee kan openen en opslaan.

Ja dat lukt verder wel, maar andere mensen kunnen het niet openen.

Vreemd...
Maar je zou hem toch kunnen openen, en daarna weer opslaan als een Office 97 - 2003 bestand?

Ik weet verder ook niet hoe het komt, maar ik ga er even naar laten kijken door een deskundige, in ieder geval bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan