Office opnieuw activeren, wel productcode, geen activatiecode meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

123Trudy

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2014
Zoals ik het in de titel al aangeef. Mijn Mac is door een stroomstoring een tijdje van de stroom af geweest en nu vraagt office een nieuwe activatiecode. De mail die ik destijds gebruikt heb is inmiddels niet meer bestaand (bedrijf failliet).

Wat kan ik doen, ik kan alle office programma's niet gebruiken.

Heb je de key wel ? Maak ik niet helemaal op uit je bericht. De bestaande key bedoel ik dan, accepteert hij die niet gewoon ?

Laatst bewerkt:
euhm.. de key?

Ik heb alleen een doosje met Office 365 en daarin zit een kaartje met de productcode. Daar staat wel een afbeelding van een sleutel op. Maar het gaat niet om de eerste activatie zeg maar. De stroom is er af geweest hier en nu vraagt hij dus om office weer te activeren.

Als ik via Office activeren doe dus dan staat er

Meld u aan om Office voor Mac te activeren op uw computer

Dan typ ik het mail adres in en het wachtwoord en dan geeft hij foutcode: 0x80048823

Ik dacht nog.. Kan ik het hele zootje op de mac niet verwijderen en weghalen en opnieuw installeren?

Laatst bewerkt:
Ik zou even telefonisch activeren, even een belletje met Microsoft. Zijn altijd zeer behulpzaam......

Ik heb ze een aantal dagen geleden gebeld. Ze konden me niet helpen.
Vriend van me vanmorgen gebeld en die heeft de mail even gehackt en toen kon ik overal weer bij. :)
Opgelost!

Hahahahaha.....ook een optie maar mag ik je helaas niet mee helpen i.v.m. de regels op Helpmij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan