Office Outlook Via Exchange Server Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred212

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Hallo,
Wie kan mij helpen met onderstaand probleem:

Als ik op mijn thuis pc (windows xp) office outlook 2003 van mijn werk opstart heb ik volledige funktionaliteit kan alles doen.

Als ik echter via mijn thuis laptop (windows vista) office outlook 2003 opstart lijkt alles normaal te funktioneren. Totdat ik een bericht wil beantwoorden, zodra ik op de knop beantwoorden druk krijg ik in het scherm, waar je normaal gesproken de tekst typt, een licht blauw veld met links bovenin een rood kruisje. Hierdoor is het onmogelijk om mail te beantwoorden. Verder funktioneert alles prima Ik heb al van alles geprobeerd maar kom niet echt verder.

Graag advies in deze.

Bedankt

Fred

Fred, ben je eruit gekomen? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.

Ik hoor het graag!

Moet dit geinstalleerd worden op de server of op mijn eigen laptop waar vista op draait? En heeft dit, als dit op de server geinstaleerd moet worden, consequenties voor andere gebruikers die nog op oudere windows systemen werken?

Grt!

Dit moet geïnstalleerd worden op server waar exchange is geïnstalleerd. Ik weet niet zeker of dit consequenties heeft voor gebruikers met een oudere office. Maar daar zal Microsoft toch wel rekening mee hebben gehouden .......... :(

Het lijkt mij niet dat dit consequenties zal hebben voor de oudere windows systemen. Ik heb namelijk een Vista laptop en een aantal van mijn collega's een XP laptop en op al onze laptops hebben we de exchange gewoon goed draaien.
Anders een backup maken van de server en die terugzetten mocht het onverhoopt toch misgaan. En uiteraard niet tijdens kantooruren updaten, maar bij voorbaat in het weekend ofzo.

Dan wil ik graag even inhaken.

Op mijn werk zit ik met drie collega's op een kamer.
We hebben allemaal onze eigen e-mailaccount, maar gezamenlijk maken we ook gebruik van een info-adres.

Het probleem is dat wanneer één van ons via het vakje 'van' een e-mail stuurt namens het info-adres, dat het verstuurde mailtje in de sent-items van diegene zelf beland. dus niet in de sent-items van dat info-adres.

We zitten op een exchange server dus met de wizard regels werken lukt niet.

Weet iemand hoe dit op te lossen is.
Ik heb gisteren al van één van de forumgenoten begrepen dat dit op de server zelf dient te worden geregeld. Maar weet iemand ook hoe?

Bij voorbaat dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan