office probleem met activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

freezera

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
63
okee ik heb bij een vriendin office geinstalleerd met een crack (deuuu wie niet) voor vn die 30 day trail vanaf te zijn nu 1 week later kan ze ineens nix meer doen met office ze krijgt als melding dat het al op een andere pc is geinstalleerd kheb haar gezegt nog eens die crack te gebruiken dus eerst de register te ontdoen van de registratie en nog eens te proberen registeren maar zonder resultaat :( ook andere cracks geprobeerd werkt nietmeer ik heb dit nog nooit voorgehad dus weet iemand wat te doen? miss de register wissen ofzo kwee het niemeer of bestaat er een crack voor via de telefoon zoals bij norton 2005? dat je de code krijgt? (hopelijk is dit geen probleem dat ik illegale zaken vertel :eek: ) maar ik veronderstel dat de meeste vn jullie ookwel kaas gegeten hebben van zo'n dingen :D

alvast bedankt !!!
 
Hierop mag niet geantwoord worden. Lees de HUISREGELS.

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
 
ha okee :eek: kdacht wel zoiets nouja kzal het miss wel zelf vinden toch merci :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan