Office productcode werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koos030

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hallo,

Ik heb een laptop waar vista home basic en office vooraf op waren geinstalleerd, nou kon ik 25 keer zonder opgaaf van de productcode starten met office. ik was in de veronderstelling dat ik een code moest kopen maar nou vond ik deze onderop mijn laptop. Nou heb ik mijn 25 keer reeds overschreden en werken de belangrijkste functies van oa Word niet meer. Nu wil ik de productcode die ik vodn alsnog invoeren maar deze is ongeldig! wat te doen ??

Alvast bedankt

terug gaan naar de winkel waar je het vandaan hebt. Anders kun je gewoon een product code op internet zoeken. maar daar kan ik je voor de rest niet mee helpen.

Weet je wel zeker dat de gevonde code die voor Office 2007 is en niet die voor Vista?
De code voor Office is namelijk niet gelijk aan die van Vista. Je zult om Office verder te kunnen gebruiken inderdaad een licentie moeten kopen.

Groetjes,
Neleke

Om je probleem op te lossen moet je gewoon naar de winkel gaan. Maar check voor de zekerheid ook nog dat je niet die van vista hebt gebruikt.

hartelijk dank,

het zou inderdaad heel goed de code voor vista kunnen zijn, niet aan gedacht in mijn frustatie. betalen ben ik niet van plan...zal wel een hoop kosten

Als je niet voor MS Office wilt betalen kun je natuurlijk ook voor Open Office kiezen dat kost je niets en is van goede kwaliteit.
Je vind hier de downloads

Wanneer je student bent of in het ondewijs werkzaam bent kun je ook kijken of je via je onderwijsinstelling goedkoop aan office kunt komen.

Groetjes,
Neleke

En ik denk dat als je iets thuis maakt met OpenOffice dat je het op je werk/school niet kunt openen met MS office. Als ik het fout heb, gewoon zeggen..;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan