office rgister machtiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hoi,

als ik office 2003 wil installeren en de installatie is bijna ten einde ktijg ik deze melding:
(zie bijlage)

hoe kan ik de juiste machtigingen geven aan deze sleutel?

Bijlagen

• regsleutel officeinstall.jpg
    regsleutel officeinstall.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 28
Zit je op het administrator account van je computer (dus het account met alle rechten ^.^)
Of zit je misschien bij een bedrijf in een netwerk?

[Windows-toets]r toetscombinatie -> regedit.exe
Ga in het linker deelvenster naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar
Rechtsklik op die Toolbar sleutel in het linker deelvenster, en kies Machtigingen
Zorg ervoor dat jouw gebruikersnaam, SYSTEM en de groep Administrators Volledig beheer- en Lezenrechten hebben.
De groep Beperkt mag (alleen) Leesrechten hebben.

Overigens zou het zo moeten zijn dat die machtigingen al overerfd waren van de machtigingen op de hoofdsleutel HKEY_CURRENT_USER

Succes,

Tijs.

@19hunter91 ik admin en zit niet op een netwerk

@dnties als ik de sleutel wil openen krijg ik deze melding:zie bijlage

Gr. Jan

Bijlagen

• bekijken.gif
    bekijken.gif
    5,4 KB · Weergaven: 16
Ik neem aan dat als je op OK drukt je een leeg veld krijgt zien (oftewel: Er zijn geen rechten actief).
Klik dan op Toevoegen, vul de eerste 'gebruiker' in die rechten moet krijgen (zie vorige posting), druk op Naam controleren om zeker te zijn dat het goed is, druk op Ok, en geef die nieuw toegevoegde de rechten die nodig zijn (zie ook vorige posting).

Doe dit net zolang totdat de rechten hersteld zijn.
Evt. kun je erover nadenken om jezelf (of de groep Administrators) alle rechten te geven, en dan die subsleutel te verwijderen. Je mag 'm daarna opnieuw aanmaken, en kijk dan direct even na of de juiste rechten overerfd zijn. Indien niet goed overerfd, de rechten weer goed zetten (zie eerste paragraaf hierboven + mijn vorige posting).

Succes,

Tijs.

Ok dnties, het is gelukt:thumb::thumb::thumb:

---beter laat dan nooit---

Gr. Jan

Mooi dat het gelukt is. :)

Graag de vraag op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan