Office serial

Status
Niet open voor verdere reacties.

EtienneK

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2010
Berichten
6
Beste allemaal,

Ik heb enkele weken geleden Office 2007 voor Studenten en Thuisgebruik op de laptop van mijn zus geïnstalleerd en nu wil ik het ook op mijn eigen computer zetten, maar ik kan de code niet terugvinden. Is er een mogelijkheid om er via de laptop van mijn zus achter de code te komen?

Groetjes,
Etienne
 
EtienneK,

Weet je wel zeker dat het een legale versie is?

De productcode staat namelijk in de doos.

Als je de doos open maakt staat de productcode op de achterkant, zie je pas als hij wordt open gedraaid.
 
met "system information windows" kan het ook ;) deze hoef je niet eens te instaleren (stand alone versie)

ga gewoon naar "licence" of licenties daar vind je alle licenties terug
 
Ja, ik weet het zeker, want we hebben die CD gewoon bij de Makro of de Media Markt gekocht, zat ook zo'n niet open te krijgen hoesje bij, daar zat de code binnen in. Maar dat doosje inc. code ben ik gewoon kwijt, het valt gewoon nergens te vinden in huis..
Dus ik heb wel de legale versie, anders zou ik nu ook gewoon om de serial gevraagd hebben :)
 
Ja, ik weet het zeker, want we hebben die CD gewoon bij de Makro of de Media Markt gekocht, zat ook zo'n niet open te krijgen hoesje bij, daar zat de code binnen in. Maar dat doosje inc. code ben ik gewoon kwijt, het valt gewoon nergens te vinden in huis..
Dus ik heb wel de legale versie, anders zou ik nu ook gewoon om de serial gevraagd hebben :)

het vragen van serials of het helpen bij het verkrijgen van illegale software is namelijk niet toegestaan op het helpmij forum :D daarom vraagt hij het eventjes


maar er is dus niks aan de hand :D
 
@mastermindzh: Oke, dat dacht ik al!
@wiebelageveen: Wat is SIW?
 
Net even SIW gedownload en inderdaad binnen een paar sec. heb je de Productcode.
 
Ik heb net even gekeken op m'n eigen PC en het werkt en is nog eens heel gemakkelijk ook, top programmaatje! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan