office via gpo

Status
Niet open voor verdere reacties.

PEANUT85

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
20
Ik wil office 2000 installeren via een group policy, dan moet ik een msi pakket maken van office?
als ik dit wil doen van de setup.exe dan voert hij gewoon die setup uit. Waar moet ik dan een msi pakket van maken of als ik die data1.msi gebruik is dat ook genoeg?
 
Op de office cd zit een cdrom, je kunt hem met ORK helemaal aanpassen naar je wensen, bv de exchange server voor outlook opgeven, of er extra sjablonen voor word meegeïnstalleerd moeten worden e.d.
http://support.microsoft.com/kb/308263

office 2003 en 2007 zijn inmiddels ook uit he ;)
 
Dat weet ik wel :p maar mijn opdracht was om office 2000 te uninstallen via de Active Directory. Het probleem is dat ze office 2000 manueel geinstalleerd hebben en ik deze moet uninstallen. Nu wilde ik proberen met een group policy office 2000 over deze manueel geinstalleerde versie te zetten en dan deze group policy terug te trekken zodat alles uninstalled wordt. Is dit een goede oplossing of bestaat er een betere? Daarna zou ik openoffice moeten installeren via de AD, ook enig idee hoe ik dit het best aanpak?

alvast bedankt
 
Met ORK kun je aangeven dat hij alle onderdelen moet deïnstalleren, dan past hij alle handmatig geïnstalleerde versies aan, zo uit mn hoofd laat hij dan nog wel zien in add remove programs maar als je aangeeft dat het geïnstalleerd moet worden zodra ze buiten de scope vallen in de gpo verwijderd hij hem helemaal.
Open office installeren http://openofficetechnology.com/node/27
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan