office xp 2001- 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

cuby53

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Berichten
39
Na gebruik/installeren/verwijderen van office 2007, wat slecht beviel, wilde ik weer 2003 gebruiken, maar krijg nu de foutmelding, kan MAPI32.dll niet vinden, heb het gedownl, en in de bewuste map uitgepakt, maar outlook wil niet werken.
dus alles binnen office 2003 gaat, behalve het emailprogramma niet.

hopende dat iemand mij uit de brand kan helpen, alvast erg veel dank daar voor.

Cuby
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Kijk of je via Help en Ondersteuning terug kunt naar de situatie voordat je 2007 installeerde.
De integratie tussen Windhoos en 2007 is nóg gelikter, maar helaas funest als je weer 'terug' wilt :p
 
Hoi,

Kijk of je via Help en Ondersteuning terug kunt naar de situatie voordat je 2007 installeerde.
De integratie tussen Windhoos en 2007 is nóg gelikter, maar helaas funest als je weer 'terug' wilt :p
 

Hallo,

Ik had voordat ik aan de gang ging, al een herstelpunt gemaakt, maar dit lukte ook niet.
Waarom dan een herstelpunt maken zou je zeggen, als het toch niet werkt.
dus helaas, maar bedankt
 
Hoi,

Je kunt kennelijk niet meer in Outlook werken ....
Dat klopt, want de het bestandsformaat van het gegevensbestand van Outlook is (al sinds 2003) zodanig veranderd dat dit niet meer compatible is met eerdere versies.

De oplossing is de volgende zonder dat je helemaal opnieuw gaat installeren (wat vervolgens ook niet helpt) je moet het bestand 'OUTLOOK.PST' opzoeken en hiervan de naam wijzigen.
Nadat je nu Outlook weer opstart, krijg je weer een melding, maar er wordt een nieuw OUTLOOK.PST-bestand aangemaakt.

Ik vrees dat je gegevens uit je 2007-versie van het pstbestand niet meer te importeren zijn.
 
Hoi,

Je kunt kennelijk niet meer in Outlook werken ....
Dat klopt, want de het bestandsformaat van het gegevensbestand van Outlook is (al sinds 2003) zodanig veranderd dat dit niet meer compatible is met eerdere versies.

De oplossing is de volgende zonder dat je helemaal opnieuw gaat installeren (wat vervolgens ook niet helpt) je moet het bestand 'OUTLOOK.PST' opzoeken en hiervan de naam wijzigen.
Nadat je nu Outlook weer opstart, krijg je weer een melding, maar er wordt een nieuw OUTLOOK.PST-bestand aangemaakt.

Ik vrees dat je gegevens uit je 2007-versie van het pstbestand niet meer te importeren zijn.
 
Hoi,

Je kunt kennelijk niet meer in Outlook werken ....
Dat klopt, want de het bestandsformaat van het gegevensbestand van Outlook is (al sinds 2003) zodanig veranderd dat dit niet meer compatible is met eerdere versies.

De oplossing is de volgende zonder dat je helemaal opnieuw gaat installeren (wat vervolgens ook niet helpt) je moet het bestand 'OUTLOOK.PST' opzoeken en hiervan de naam wijzigen.
Nadat je nu Outlook weer opstart, krijg je weer een melding, maar er wordt een nieuw OUTLOOK.PST-bestand aangemaakt.

Ik vrees dat je gegevens uit je 2007-versie van het pstbestand niet meer te importeren zijn.
 
Hallo,

Helaas kan ik outlook pst bestand niet vinden.
bij het repareren van office 2001 krijg ik de melding de informatie service van mspst.dll van het email programma, is niet te vinden
ben ook op de dll pagina op internet geweest, en alles behalve deze dll bestand hebben ze

Cuby
 
Hoi,

Dat 'niet vinden' heeft te maken met de optie ook zoeken op verborgen (systeem-) mappen en bestanden, die niet is ingeschakeld bij de opties wanneer je op het bestand gaat zoeken.

Er is echter meer aan de hand, wanneer er ook dll's niet meer aanwezig zijn.
Mijn advies is, je officeversie geheel te verwijderen en ook deze link bij microsoft hiervoor te raadplegen:

http://office.microsoft.com/en-gb/help/HA011362891033.aspx

Nadat je dit gedaan hebt, installeer dan je huidige Office-versie (niet 2001, want die bestaat niet, maar ofwel 2000, ofwel 2002) opnieuw
 
Hoi,

Dat 'niet vinden' heeft te maken met de optie ook zoeken op verborgen (systeem-) mappen en bestanden, die niet is ingeschakeld bij de opties wanneer je op het bestand gaat zoeken.

Er is echter meer aan de hand, wanneer er ook dll's niet meer aanwezig zijn.
Mijn advies is, je officeversie geheel te verwijderen en ook deze link bij microsoft hiervoor te raadplegen:

http://office.microsoft.com/en-gb/help/HA011362891033.aspx

Nadat je dit gedaan hebt, installeer dan je huidige Office-versie (niet 2001, want die bestaat niet, maar ofwel 2000, ofwel 2002) opnieuw
 

Hallo,

Ik zal het een en ander verder uitproberen, zoals je net hebt geadviseerd, alleen, mijn reactie nadat alles , zal een dag of wat duren.
Ik moet/mag zo de stad uit voor 2 dagen, en ben er niet eerder weer als maandag avond.
Dus, ik beloof het jou, zodra ik er weer ben, lees je de laatste resultaten.
Vooralsnog, bedankt, en een goed uiteinde.

Cuby
 
Hallo,

Ik zal het een en ander verder uitproberen, zoals je net hebt geadviseerd, alleen, mijn reactie nadat alles , zal een dag of wat duren.
Ik moet/mag zo de stad uit voor 2 dagen, en ben er niet eerder weer als maandag avond.
Dus, ik beloof het jou, zodra ik er weer ben, lees je de laatste resultaten.
Vooralsnog, bedankt, en een goed uiteinde.

Cuby[/QUOT

Hallo,

Nog een aanvulling op het voorgaande, is er ook een tool om office 2003 er af te krijgen, dat wil er nl, ook niet af, met alle foutmeldingen.
Office 2000/2001 is er inmiddels af.
Ga hem later dus weer installeren.

Cuby. en bedankt nogmaals
 
Hallo,

Ik zal het een en ander verder uitproberen, zoals je net hebt geadviseerd, alleen, mijn reactie nadat alles , zal een dag of wat duren.
Ik moet/mag zo de stad uit voor 2 dagen, en ben er niet eerder weer als maandag avond.
Dus, ik beloof het jou, zodra ik er weer ben, lees je de laatste resultaten.
Vooralsnog, bedankt, en een goed uiteinde.

Cuby[/QUOT

Hallo,

Nog een aanvulling op het voorgaande, is er ook een tool om office 2003 er af te krijgen, dat wil er nl, ook niet af, met alle foutmeldingen.
Office 2000/2001 is er inmiddels af.
Ga hem later dus weer installeren.

Cuby. en bedankt nogmaals
 

Hallo,

Vanaf hier, de beste wensen voor 2007.
Het resultaat van alles is nu zo, dat ik op outlook na, office 2001 er op heb. 2007 weigerd in alle toonaarden zich te laten installeren, krijg het er ook niet af, via cong, softw, enz.
jammer, maar het zal zo moeten blijven.
In ieder geval veel dank voor het gebodene.

Cuby
 
Office outlook


Hallo,

Ik kan alles openen binnen office 2003, maar outlook niet. krijg de volgende foutmelding
;;kan outlook niet openen, API32.dll. is beschadigd. ik heb inmiddels dat dll bestandje gedownload en uitgepakt in Windows/System, en voor de zekerheid binnen prog files, office.
Maar nog geen succes. Hoe op te lossen ?

Dank voor de hulp.

Cuby
 
Incredel mail


Kan bij elk email prog, bij het nieuw intoetsen van een emailadres, [ wat nog niet was opgeslagen in het adresboek] het apenstaartje invoegen, behalve bij incredel mail.
Heb alles er af gehaald, opnieuw geinstalleerd, alle opties nagelopen, toetsenbord, enz, enz, maar niks helpt.
Wie kan mij hier mee helpen

Willem dank alvast
 
rechtermuis context



Hallo,

Ik zit met het volgende probleempje,
binnen window verkenner, kun je klikken op bestand, en krijg dan de mogelijkheid om bijvoorbeeld een nieuw document te openen, of naar exel te gaan, of naar een zip prog, en een nieuwe map te gaan.
Nu staan daar meldingen in dat contextmenu die ik graag eruit wil hebben, hoe werkt dat?
Hartelijk dank alvast

Willem

-----
www.willemsweb.net
 
Als je nog steeds geen bestanden kunt openen die van Office 2003 zijn, hier ff mijn adviesje, misschien lukt het:

- Verwijder eerst de Microsoft Office 2003 normaal.
Ga naar : Start > Deze computer > Locale Station > (of je ziet nu een tekst met een link eronder, of je ziet mappen, als je geen mappen ziet, klik op aller laatste zin (linkje)) > Program Files > En zoek office 2001 en/of 2003. > Als je die mappen vindt, verwijderen.

- Installeer nu Office 2003 opnieuw.
Als het niet lukt... kan je ik je niet verder helpen :thumb:
 
explorer.exe


Hallo,

Sinds een uurtje gebeurd het volgende binnen een xp pc, als ik mijn documenten wil openen, komt er de melding
er is een fout opgetreden binnen explorer.exe. en het wordt dan weg gesloten, waardoor ik moeilijk bij mijn documenten kan komen.
Verder werkt alles wel naar behoren.
Wat is hier het probleem, en hoe los ik dit op ??
Dank je wel.
ben niet eerder in staat als morgen middag te reageren op iets, i.v.m. nachtdienst.

Cuby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan