office xp activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje31

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2006
Hallo,
ik zit met een probleem,
Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht en nu wou ik hier het office XP pakket opzetten van mijn moeder. Maar nadat ik alles geinstalleerd had kreeg ik de vraag of ik het wou activeren, via internet of de telefoon, ik wou dit wel via internet, maar nu zegt die dat hij al op een andere computer staat en dus niet meer kan activeren. Maar hij deed het wel op andere computers.. nu las ik wel op andere site's over cracks, maar kan iemand mij helpen wat ik kan doen?

Groetjes jetje

jetje31 zei:
Hallo,
ik zit met een probleem,
Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht en nu wou ik hier het office XP pakket opzetten van mijn moeder. Maar nadat ik alles geinstalleerd had kreeg ik de vraag of ik het wou activeren, via internet of de telefoon, ik wou dit wel via internet, maar nu zegt die dat hij al op een andere computer staat en dus niet meer kan activeren. Maar hij deed het wel op andere computers.. nu las ik wel op andere site's over cracks, maar kan iemand mij helpen wat ik kan doen?

Groetjes jetje

Zoeken!!
en verder mag ik niet vertellen

crack is niet nodig.
gewoon microsoft bellen en je verhaal vertellen, dan krijg je zo een activeringscode.

puppie hij heeft het al op meerdere pc's geinstalleerd zegt hij.

aan de vraagsteller doe eerst je updates van je office pakket en kraak daarna. En als je toch kraakt waarom pak je niet ineens office 2003

Wat ook nog eens wil helpen is een paar keer activeren zonder modem kabel aansluiting.

Waarom activeren ?? Ik heb ook office xp en activeer helemaal niks

Ik heb wel gelezen dat de eerst moesten activeren om kontact te krijg, maar als diet lukt dan moet je de internetkabel eruit laten en dan weer aktiveren, soms moet je het wel 10 x doen om volgende keer wel update's op te kunnen hallen. jen kan wel geen internet heben en je moet van die melding om steeds te activeren.

nou ik krijg steeds een bericht u kunt het nu nog 40 x openenen u kunt het nu nog 39 keer openen. Dus ik moet hem blijkbaar registreren/activeren. maar ditlukt dus niet.
Maar ga even kijken zonder die modem idd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan