office xp onieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hoi helpers,

Korte vraag: ik moet office XP opnieuw installeren. Moet ik eerst via config scherm>software alles verwijderen of kan ik direct vanaf de cd opnieuw installeren? Verder vraag ik me af of een en ander gevolgen kan hebben voor IE of Outlook Express (lijkt me niet, maar ben graag zeker)
Groetjes,
Joep

Je kan de installatie van office vanaf de CD opstarten.. en dan krijg je de optie om office te verwijderen.

als je dit gedaan hebt kan je de installatie weer starten en dan kan je office gewoon weer installeren..

het heeft geen effect op IE of OE want die zitten geintegreert in windows..

Da's een bericht waar ik erg blij van wordt::)
Dank je voor het reageren en greetz,
Joep

Geplaatst door killermenace
Je kan de installatie van office vanaf de CD opstarten.. en dan krijg je de optie om office te verwijderen.

als je dit gedaan hebt kan je de installatie weer starten en dan kan je office gewoon weer installeren..

het heeft geen effect op IE of OE want die zitten geintegreert in windows..

In zoverre dat hij na installatie van Office wel Outlook (wat in Office zit, niet te verwarren Met Outlook Express) als standaard email programma ziet. Dit kun je veranderen door via Internet Explorer naar menu extra te gaan en dan Internet opties, tabblad programmas, daar kun je het dan installen.

Opzich geen ingrijpend iets, maar toch wel even nuttig om te weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan