office xp op windows 98?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
ik heb windows 98 kan ik hierop ook het office pakket van xp er op zetten deze heb ik namelijk gehad voor mijn verjaardag maar weet niet of ik dit kan doen voor er wat verkeerd ga toch maar ff vragen.

Mijn oude office Alleen word eigenlijk doet een beetje vreemd elke keer als ik deze opstart krijg ik teks er in een werkstuk die ik destijds heb gemaakt deze moet ik eerst helemaal leegmaken voordat ik weer iets nieuw kan gaan typen, hoe krijg ik dit weg ik wil gewoon word opstarten met leeg scherm

weet je toevallig ook andwoord op mijn andere vraag?

vast bedankt

Mijn oude office Alleen word eigenlijk doet een beetje vreemd elke keer als ik deze opstart krijg ik teks er in een werkstuk die ik destijds heb gemaakt deze moet ik eerst helemaal leegmaken voordat ik weer iets nieuw kan gaan typen, hoe krijg ik dit weg ik wil gewoon word opstarten met leeg scherm

Die tekst staat waarschijnlijk in normal.dot, als je die verwijderd (even zoeken via de verkenner) dan maakt word de eerstvolgende keer een nieuwe aan zonder die tekst.

Mocht je speciale dingen in normal.dot hebben staan (bepaalde opmaak) dan ben je die ook kwijt en zul je opnieuw in moeten stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan