Office XP traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWeetje

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2002
Office XP is traag. En dan wel specifiek op het vlak van het opslaan en openen van bestanden op de niet default locaties.
Wat ik bedoel is: opslaan als of openen, en dan een andere map kiezen dan waar dit venster automatisch meekomt. Het duurt dan een paar seconden voor dat de mapstructuur zichtbaar wordt.
In w2k met Office 2000 is dat klik en de mapstructuur ontvouwt zich en je kunt kiezen wat je wilt.

Iemand een oplossing of gelijke ervaring?

Alleen XP

Toevoeging na opmerking met collega:
het is alleen in Office zo, alle andere programma's met gelijke vensters werken wel goed.

Office laten opstarten bij opstarten pc: goed idee of niet? Gaat vanzelf maar is wel uit te zetten.

Vragen over office XP horen thuis in de....................juist ja de office xp sectie en niet in windows xp sectie

Daarom verplaats ik je vraag naar office XP

Logisch

Even niet aan gedacht. Ik was bezig in die sectie en dacht office dat is software dus ...

Maar nog een aanvulling. Kan het te maken hebben met mijn thuisnetwerk. 3 pc's waarvan er 2 niet aan staan. Checked office dat. Ik heb namelijk allemaal links naar verschillende mappen op die andere pc's gemaakt.

Test and trial

Mijn eigen suggesties gewoon geprobeerd.
En inderdaad het waren die netwerkverbindingen in explorer. Toen ik die verbroken had liep alles weer als een tierelier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan