Office XP van Aldi-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

raadsel

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2002
Heb onlangs pc gekocht bij Aldi (de laatste dus)
daar staat Office op.. maar ik vind Excel, Powerpoint, en Access niet.. alleen word
Kan iemand die ook die Aldi-pc heeft me hier wat over vertellen?
Ik heb nog wel de software van Office 2000 hier liggen dus ik kan die er altijd op zetten natuurlijk, maar zou stom zijn als die excel enz.. er wél zouden opstaan, maar dat ik die ergens moet activeren of zo..

groetjes!

ik denk niet dat office er helemaal opstaat, alleen het onderdeel word...
dus wil je de anderen ook, moet je óf andere office xp installatie cdrom hebben...
óf deze office xp verwijderen, en die office 2000 van jou installeren...

Let wel op verwijder eerst alle OFFICE onderdelen die al op de pc zijn geinstalleerd !!!
En doe dat dan met de cd die er bij gelverd is of via configuratiescherm->sofware !!!
Want het zou zo kunnen dat als je het niet verwijderd helemaal geen office kan starten meer i.v.m serie nummer conflickten !!

dus alleen de powerpoint, access en excel van de office 2000 erop zetten en de word van de office XP er laten opstaan lukt dus niet?

Geplaatst door raadsel
dus alleen de powerpoint, access en excel van de office 2000 erop zetten en de word van de office XP er laten opstaan lukt dus niet?
nee, heb ik ook eens geprobeerd...
krijg je allerlei vage dingen enzo...dus je moet er 1 office soort opzetten...in jouw geval wordt dat dus office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan