office xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert00008

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
ik heb net office xp geinstalleerd maar krijg alles in het engels, nu heb ik bij microsoft office tools the language settings bekeken en dutch als default gezet, ik denk nu moet het goed zijn maar alles is evengoed nog in het engels, doe ik nu iets fout of wat?
misschien weet iemand een oplossing want in het nederlands werkt het toch een stuk makkelijker.

als je de Engels / Amerikaanse versie van XP hebt, dan kun je 1.000.000.000 NL taalmodules installeren, het zal niet gaan werken.............................

Bedoel je dat je office engels talige menus heeft?
dan kun je dat nooit veranderen.
Het geen wat jij veranderd hebt is de spellings controle. Die staat dan op nederlands (als je de dictionairy hebt).
Maar de menus blijven engels talig.

ik heb de zelfde cd rom op m'n laptop gezet en daar kon ik wel nederlands instellen, anders zou je de optie dutch toch ook niet moeten kunnen kiezen?

Volgens mij is dat toch iets anders. Staat er in het rechter scherm als "ingestelde taal" Nederlands? En is die grijs gekleurd?

Groetjes,
Bennie

als je naar language settings gaat staat er onderaan als default: DUTCH, in het linker rijtje komt DUTCH niet voor en in het rechter rijtje bij enabled staat DUTCH in het grijs met het office logo ernaast

Je hebt hem dus op je laptop en op je desktop geinstalleerd? de 1 in het engels en de ander in het nederlands dus ( zijn jouw woorden die ik zo begrijp )

Deinstalleer de engelse versie en kies in het begin van de setup gelijk voor dutch/nederlands, later veranderen is mijn inziens niet mogelijk?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan