Office2000 en Offic 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik vraag me af of het mogelijk is om twee Office versies naast elkaar te draaien , ik wil namelijk van de ene versie wat en van de andere versie wat.... of word een nieuwere versie altijd over de oude heen gezet.

Ik wil gewoon office 2000 blijven gebruiken, maar ik wil Frontpage 2002 gebruiken vanwege dat daar een functie in zit voor een foto galerij die niet in 2000 zit...

Het lijkt me dat dat moet kunnen. Installeer FP 2002 dan wel in een andere map.

Groetjes,
Bennie

Oke, dus ik installeer Office 2002 want daar zit Frontpage in.. en dan ik een andere map dan waar 2000 zit, en dan zou het volgens jou moeten werken.. ik ga het proberen...

Waarom klaat je niet gewoon office 2000 erop staan en installeer je alleen frontpage van 2002?

office 2000 en frontpage 2002 kunnen heel goed samen.
als je tijdens de installatie van office 2002 kiest voor custom install dan kun je alles uitvinken en alleen frontpage installeren.
heb het tijden zo gehad.

:thumb: iedereen bedankt voor de info.. ik ga ook alleen maar Frontpage installeren van 2002, kon hem los niet vinden..dus moet ik hem uit Office halen..

:thumb: het is gelukt hoor... Ik heb nu Office 2000 en alleen Frontpage van 2002...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan