office2000 en XP ?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

renela

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
124
Sorry ff een domme vraag mischien maar office 2000 werkt dat niet samen met XP?
 
Nee dus, al twee verschillende "versie's" gebruikt maar krijg steeds foutmeldingen, daarna wederom gezet op me oude com dan geen enkele probleem???
 
ligt eraan welke ik gebruik maar komt erop neer dat tie tijdens de installatie een bestand niet kan vinden, heb dan de mogelijkheid om hem nog een keer te laten zoeken vindt niet dus > einde installatie!!
en instal met windows98 totaal geen probleem!!!!!!!!
 
gebruik je heel per ongeluk een "update" en installeer je 2000 als "schone" versie, m.a.w. "zoekt" 2000 niet naar 97/98 omdat het een update is ?
 
Nee was maar waar dan ik het wel onder controle!! maar was eigenlijk in de veronderstelling dat het niet kon werken onder XP
 
en dit kan ook niet de oorzaak zijn:

Het lijkt erop dat Microsoft haar nieuwste besturingssysteem in de dop, Windows XP, een beveiliging heeft meegegeven tegen illegale versies van Microsoft Office 2000. Aan de hand van een aantal bekende serial nummers die op meerdere internetsites te vinden zijn, werd getest of Office 2000 nog zonder licentie te installeren was. Tevergeefs. Windows XP wist te melden dat de keys onjuist waren, terwijl deze in Windows 98 nog wel werkten. Blijkbaar zit er een soort blacklist ingebakken, zodat de veelgebruikte codes botweg genegeerd worden.

Vanzelfsprekend is dit een goede zet van Microsoft tegen de alsmaar groeiende piraterij. In combinatie met Windows Update kan dit de warez-branche een behoorlijke klap in het gezicht teruggeven. Het is alleen natuurlijk maar de vraag of Microsoft het voor elkaar krijgt de lijst up-to-date genoeg te houden. Op het forum van NeoWin zijn namelijk ook bezoekers die vertellen nog wel gewoon hun Office te kunnen installeren met een illegale key.

bron : http://www.tweakers.net/nieuws/17520
 
precies weet ik het niet meer dan zal ik het weer moeten proberen maar eentje was in indergeval ??.cabs . Werkt sinds een week of 2 met XP is het niet een of andere instelling??
 
Helaas ben bang dat je gelijk heb, of het nu eens bent of niet met piraterij je kent de winst percentage's van Bill???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan