Officeupdate werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja is toch dezelfde site, als ik klik op controlen op updates doe, gaat ie bij 50% naar dit scherm:

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 36
Probeer het maar eens vanuit Internet Explorer i.p.v Firefox. :)

Toen ik het zelf probeerde (ook vanuit Firefox, die ik sinds kort gebruik), kreeg ik de foutmelding dat Internet Explorer 5.5 of hoger vereist was.
Toen ik het vervolgens vanuit IE probeerde werkte het wel - en er bleek nog een beveiligings-update voor Word te zijn ook. :D

Guus.

Laatst bewerkt:
hmm dit is internet explorer. dat is juist het rare, het zal ook wel om beveiligingsupdates ofzo gaan, maar toch het blijft raar

Geplaatst door Pretender
hmm dit is internet explorer.
Sorry, mijn fout.:o
Had niet helemaal goed gekeken en in XP (ik gebruik zelf Win98) lijken die icoontjes van IE een beetje op die van Firefox.
Je kunt proberen Office te verwijderen.
Lukt dit niet, dan weet je ook meteen de oorzaak (punt 3: er ontbreken Windows Installer-patchbestanden). En in dat geval kun je contact opnemen met Microsoft Product Support.
Lukt het wél, dan installeer je Office opnieuw en probeer je daarna weer te updaten.
Gaat het dan nog niet, dan moet je de oorzaak onder de andere punten die daar genoemd worden zoeken.
Om welke Office gaat het overigens?
Ik heb zelf Office 2000 en ik weet dat je daarvoor een andere Installer moet downloaden, voordat je aan het eigenlijke updaten kunt beginnen - althans onder Windows 98; ik weet niet of dat voor XP ook geldt.:rolleyes:

Guus.

Laatst bewerkt:
In de titelbalk staat zelfs nog internet explorer :cool:

ik heb net office gedeinstalleerd, en weer geinstalleerd, en ik heb nog steeds die melding. echt vreemd vind ik het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan