Offline foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Golden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Hallo,ik ben ook een beginner op gebied van webpagina's en ik heb jullie vragen en antwoorden gelezen.
Mijn vraag is of die verkleinde foto's waar je dan op klikt en dan groter worden ook offline kan testen.
Want ik heb jullie foto's verkent en daar staat de URL er al bij en daar ik mijn site nog niet heb geupload kan ik dat waarschijnlijk niet testen.
Waar of niet waar?
Ik werk momenteel met FP2002 en tot nu toe gaat het nog.

Als het pad (link) naar de grote foto's verwijst is het geen enkel probleem en kun je gewoon op de thumbnails klikken.

Hoi Golden, onderaan de pagina kan je op voorbeeld klikken. klik hierop en je zou moeten kunnen testen.

Groetjes

Sorry, ik was weer eens te snel. Ik heb zelf fp2002 net terug geïnstalleert en ik doe dan het volgende.

Op je bureaublad rechtsklikken, nieuw > snelkoppeling> dan blader je naar je web op de harde schijf en klikt daar op de indexpagina, ok, en dan volgende, geef een naam en voltooien. Als het goed is staat er nu een snelkoppeling op je bureaublad met de naam die je gegeven hebt en als je daarop dubbelklikt zou je website moeten werken.

Succes

groetjes

FP2002

Bedankt Testje en khk464,khk464 jou ding wist ik ook nog niet maar dat was eigenlijk niet de vraag.
Ik heb jou site eens bekeken en met die klik op de foto die groter wordt,dat is juist wat ik zoek.
Dat is de layout die ik wou.

Thanks guys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan