Offline navigeren op de fiets

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hier lees ik een goede beschrijving voor offline navigeren op de fiets.
Helaas lukt het me niet om het gpx-bestand van de fietsersbond-site in te lezen in EveryTrail; die lijkt echter alleen maar foto's te willen zien(; althans op de iphone; op mijn W7-laptop is het geen probleem (maar daar wil ik natuurlijk niet mee fietsen)).
Vragen:
Wie weet hiervoor een oplossing; ET heeft wel een forum, maar op daarop gestelde vragen komen geen reakties; noch van het beheer noch van andere bezoekers.
Ik wil graag op de fiets kunnen navigeren zonder internet-verbinding.
Daarvoor heb je, lijkt mij, een kaart nodig, een route en een GPS-verbinding.
De offline kaart zal worden geleverd door ET, die daarin, via het gpx-bestand, de route van een ander, in dit geval de fietsersbond, kan voegen.
Navigatie wordt ook door ET geregeld.
Hoe heet zo'n programma en wie weet daarvoor een alternatief (voor de iphone)??

Laatst bewerkt:
Hoi,

Hier bij jou is een link nar je eigen topic denk niet dat dit de bedoeling is;) laat ook gelijk de pdf downloaden denk dat je alleen de pdf bedoeld

Laatst bewerkt:
Hallo Modag,
Haha, klopt!!
En: kun je mij verder helpen??
Chris

Hoe noem je een app/programma als EveryTrail en weet jij daarvoor misschien een alternatief??

Heb inmiddels het idee gekregen, dat er nogal wat praktische bezwaren zijn aan het gebruik van een iphone op de fiets, o.m. dataverbruik en risico van kapot vallen.
Heb een Mio Cyclo gekocht; die heeft o.m. een 'Surprise me' funktie: desgevraagd stelt deze vanuit de lokatie van de gebruiker 3 routes voor in verschillende richtingen van een op te geven lengte :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan