offline rekening overzicht pasword vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik57

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Beste leden, Ik gebruik het programma offline rekening overzicht maar ik ben mijn paswoord / wachtwoord vergeten heeft iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen?

Groeten Fred

Wat je zou kunnen proberen is het volgende.

Instaleer het programma nog een keer, maar dan op een andere locatie op je harde schijf. Vervang daar het bestand Data.mdb met een kopie van het bestand wat je tot op heden hebt gebruikt.

Ik heb het niet getest, maar misschien werkt het.

Niet gelukt

Beste Frank, je tip werkte niet het wachtwoord kwam niet te voorschijn, de andere tip van je collega werkte gelukkig wel, toch bedankt voor het meedenken.:):)
Groet Fred

Hoi..

Probeer eens met SIW.Ff naar beneden scrollen en dan de Old2011( free)
Als je die gedownload hebt en dat opent dan in linker deelvenster staat ergens;Passwords

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Werkte prima!!

Beste gast0224,

Dit werkte prima het is gelukt bedankt voor de tip!!:):):):)

Groeten Fred
Wat je zou kunnen proberen is het volgende.

Instaleer het programma nog een keer, maar dan op een andere locatie op je harde schijf. Vervang daar het bestand Data.mdb met een kopie van het bestand wat je tot op heden hebt gebruikt.

Ik heb het niet getest, maar misschien werkt het.

Mooi dat het is gelukt. Zet je de vraag nog even op opgelost a.u.b. Bedankt voor de terugkoppeling.

Idd mooi dat gelukt is.Jammer dat progje niet werkte.Met deze toch al meerdere personen kunnen helpen om diverse wachtwoorden te achterhalen.

Succes verders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan