offline werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Hallo, Ik heb windows live mail met 3 accounts gmail, hotmail en outlook express. Nu krijg ik iedere keer als ik opstart de mededeling dat ik offline werk. Bij bestand staat daar ook een vinkje. Als ik dat weghaal en weer opstart staat het vinkje er weer. Welke instelling heb ik verkeerd staan? Lieve groetjes,

Heb gekeken bij internet explorer en bij mozilla firefox maar daar staat offline werken niet aangevinkt.

Alleen de instelling bij Internet Explorer (IE) is hier van belang.
Doe eens het volgende:
- start Windows Live Mail (WLM)
- open daarna IE en zet IE op offline
- sluit WLM
- sluit IE
- open IE en zet deze online
- open WLM

Is WLM nog steeds off-line?

Hallo, Ik denk dat ik het zelf gevonden heb. Ik was in windows live mail een mailtje aan het lezen. Ik zag daar ook de agenda en moest daarin iets veranderen. Ik klikte zomaar op bestand en zag daar offline aangevinkt staan. Ik heb dat vinkje weg gehaald en wel 5 keer mijn email opnieuw geopend. Ik krijg de melding nu niet meer te zien. Zal het morgen nog een paar keer proberen. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

Hallo Tineke
Als het nog verschijnt klik je in WLM bij start.
Helemaal rechtsbovenaan zie je dan het wereldbolletje. Door op het wereldbolletje te klikken kun je dan instellen online werken of offline werken.

Haaaa ben ik weer. Toen ik gister een berichtje naar jullie had gestuurd heb ik het nog een keer geprobeerd. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kreeg weer offline werken. Nu hoef ik dan maar op online werken te klikken, maar kan het niet uitstaan dat het eerst gewoon werkte en nu opeens niet meer. Heb toen gedaan wat edevlieger schreef en het uitgeprobeerd. Werkte. Vandaag nog 5x geprobeerd werkte. Ik hoop dat het nu (voorgoed) blijft werken. Zoniet dan laat ik het weten. Bedankt allemaal.

Maar dat is niet zo. Heb het berichtje geplaatst, denk ga nog eens kijken en ja hoor kreeg ik volgende bericht weer te zien:
Er is op dit moment geen verbinding met internet beschikbaar. Klik op offline werken, als je de internetinhoud wilt weergeven die op de computer is opgeslagen. Klik op opnieuw proberen als je wilt proberen verbinding te maken.
Kijk ik dan bij mijn internetverbinding staat er:
draadloze internetverbinding:
snelheid 150,0 Mbps
Signaalsterkte Uitstekend
Status: Verbonden.

Bij bestand staat het vinkje weer.

Nu heb ik de handelingen van edevlieger ook met Firefox gedaan. En het werkte weer goed. Snap er geen bal meer van. Ik word er horendol van :evil: Ga het nu vandaag nog vaak uitproberen en laat morgen wel iets horen. Zal nu ik dit berichtje heb geplaatst wel weer fout gaan. Lol

Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Computer helemaal uitgezet; even boodschap geweest. Weer aangezet. En weer die rot melding. Ga nu maar eerst wlm opnieuw installeren. Kan ik dat over de oude heen doen of eerst verwijderen? Denk dat het laatste beter is. Ga ik maar doen.

Mijn pc is opnieuw geformatteerd. Dus dank .Fijne Kerstdagen en Jaarwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan