ofline werken of opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvin8

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
hallo alle maal ik heb 1 vraag aan jully als ik internet aan klik dan vraag die of ik
off line werken of opnieuw als ik opniew klik dan doet ie het gewoon maar door dit kan ik geen muziek via het internet afspelen of filmpjes dan zegt windows media player
kan het bestand niet afspelen. maak verbinding met internet het bestand zich daar bevind :evil: wie kan mij helpen alvast bedankt

Heb je laptop?? :confused:
Deze computer, rechtsklik, eigenschappen, hardware, en zoek je netwerk adapter in die lijst, rechtsklik, eigenschappen, en zie onder de knop "Energiebeheer" haal het vinkje weg bij "De computer toestaan om dit apparaat uit te schakelen om stroom te sparen"

ik heb geen laptop en kan dat ook niet verandern wat jij zij

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
nee helpt ook niet

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

ik heb geen laptop en kan dat ook niet verandern wat jij zij

Of je die optie hebt is afhankelijk of het een insteekkaart netwerkkaart of een USB netwerkkaart betreft.

Gegeven het feit dat je specifiek een verbinding met Internet moet opzetten lijkt het mij dat je een USB internetmodem gebruikt voor je internet-verbinding.

Als dat klopt:
1. Kijk in de instellingen van de software die je gebruikt om verbinding met Internet te maken, en zet daar liefst aan dat de verbinding onbeperkt open blijft staan zodra je je verbinding hebt aangezet (je kunt hem dan altijd nog 'met de hand' afsluiten indien gewenst): Vaak staat daarin dat de verbinding na een paar minuten van geen activiteit automatisch wordt afgesloten, vandaar dat ik daar over begon.

2. Verder: Start Internet-Explorer. Kijk of bij Bestand -> "Off line werken" een vinkje staat. Indien ja, dan op Off line werken klikken om dat vinkje kwijt te raken.

3. Kijk ook in Internet-Explorer (6.0) onder Extra -> Internet-opties -> tabblad Verbindingen wat daar staat, en stel dat zo in dat ofwel "Altijd mijn standaardverbinding kiezen" aanstaat (kies met het knopje Standaardverbinding je Internet-verbinding) of kies daar voor "Kiezen zodra er geen netwerkverbinding is"

4. Ook in Windows Mediaplayer: onder het menu Bestand is ook "Off line werken" aanwezig. Indien daar een vinkje voorstaat: Erop klikken om het vinkje weg te halen.

5. In Windows Mediaplayer: Extra -> Opties -> tabblad Speler: Zet daar aan: "Verbinding met Internet maken"

6. In Windows Mediaplayer: Extra -> Opties -> tabblad Netwerk: Zet daar aan: Multicast, UDP, TCP en HTTP

Succes,

Tijs.

het is gewoon 1 netwerk kaart in de kast van de pc dus geen usb

het probleem is op gelost in windows media player heb ik hem op dat die altijt met het internet verbinding moet maken en internet exploer op extra en dan internet optie progamas webinstelingen herstellen en toen deeed alles het weer

bedankt voor je hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan