ogame.org werkt niet via firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
Berichten
362
ogame werkt goed via de normale browser van windows , maar ik ben uitgelogt bij de normale browser dan wil ik via firefox me aanmelden die is beter er voor maar daar kan ogame me niet , het cookies verwijderd , niks werkt

log ik in via de normale browser , dan likt alles weer

rara was das
 
Druk je toevallig op Enter ipv op de knop te klikken?

Zo ja, probeer het eens door op de knop te klikken. FireFox heeft er namelijk een handje van om de "verzend" knop niet te versturen als je op Enter drukt. De browser van Windows zelf doet dat wel. Helaas kun je er zelf niets aan veranderen, dat ligt aan de kan van ogame.org (die horen te controleren of jij uberhaubt gegevens verstuurd, niet alleen of jij wel op die knop hebt geklikt)



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
]

ik log in door gewoon op inlogen te klikken , bij andere die op het ogame zitten werkt het perfect , met de foxgame plugin erbij
 
Ik kan niet verklaren waarom je kunt inloggen, er zijn technische redenen waarom de gegevens niet goed worden verzonden.

Mijn advies zou zijn, installeer die plugin. Gezien het dan wel werkt. :) (en wat ik op Google zag, verbeterd het de gameplay ook nog) :thumb:



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil je even (als test) eens kijken wat er gebeurt in Firefox als je de 'zuster-sites' Ogame.de en Ogame.nl bezoekt (en er evt. een account aanmaakt?)

Vriend van me gebruikt die 2 Ogame-servers in Firefox, en geen enkel probleem, dus vandaar bovenstaande test-vraag.

Tijs.
 
]

ik heb de ogame.nl geprobeert , daar heb ik een accound waar ik niks mee doet , maar die werkt wel ,
 
Bedankt voor je test. Betekent helaas dat ik je niet kan helpen, omdat ik geen referentie-pc heb/ken die in Firefox op ogame.org een account heeft.

Tijs.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wel apart, want de hoofdpagina ziet er hetzelfde uit als op ogame.de en ogame.nl

Misschien nog de tip van ThePope90 proberen (eigenlijk: Je eigen tip) om die foxgame plugin te installeren.

Tijs.
 
Bedankt voor je test. Betekent helaas dat ik je niet kan helpen, omdat ik geen referentie-pc heb/ken die in Firefox op ogame.org een account heeft.

Tijs.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.



Sorry voor mijn late reactie, maar ook met die plugin kan ik niet inloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan