oh jee ik word er helemaal gek van....

Status
Niet open voor verdere reacties.

tassie

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Berichten
50
Hallo mensen
mijn pc is pas nagekeken en nu heb ik nog 1 probleem. En dat is voor mij een groot probleem. Mn pc staat na een minuut of 3 gewoon een paar sec. vast. Net als nu ik deze mail aan het typen ben, moet ik dus af en toe w8en voordat ik verder kan gaan. Aangezien ik van opschieten hou ;) word ik er nu toch echt wel gek van. Kunnen jullie me alsjeblieft een hele goede tip geven hoe ik dit fijn ga veranderen? Enorm bedankt alvast voor jullie reacties. gr tassie ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom is jouw pc nagekeken.
Hoe zijn de temperaturen van je cpu en je videokaart.
 
Is je pc voorzien van:

de laatste Windows updates?
antivirus ?
antispyware?

Zijn de laatste twee ook up-to-date en heb je ze onlangs je pc laten doorlichten?

Staat er terwijl je pc vaststaat een geel schildje (auto-update) naast je klokje rechts onderin?

Laat het even weten, dan kunnen we verder
 
ik heb alles gedraaid en wat een fout melding gaf, hersteld (spyware enz.) en er verschijnt geen geel schildje..........tis zooooooooooooooooo frustrerend:mad: gr tassie;)
 
en puppy ik zou echt niet weten wat de temp. is van dat alles. Ik kan best wel uit de voeten met mn pceetje, maar de temp...............oeps die weet ik niet gr tassie
 
Haal Everest eens op installeer het, open het ,klik computer aan,en dan censors daarmee zie je de temperatuur
 
Sorry Bandit maar IE geeft aan dat hij dit blokkeert omdat hij het niet veilig vindt.
gr tassie:(
 
Sorry Bandit maar IE geeft aan dat hij dit blokkeert omdat hij het niet veilig vindt.
gr tassie:(

Die is wel veilig,komt dat je beveiliging te hoog staat.
Jij bent de eerste die dit zegt,dit wordt door vele ervaren Helpers aangegeven dit progje.
Draai dit al jaren
 
Sorry Bandit maar IE geeft aan dat hij dit blokkeert omdat hij het niet veilig vindt.
gr tassie:(
Dan moet je IE snel de deur uitdoen.....dit is een site die zo legaal is als ik weet niet wat.
Heb jij alles in je computer zo strak afgesteld....zo ja dan zou dat je probleem wel eens kunnen zijn van het vastlopen......jouw computer mag ja niks.
 
uhhhhhhhhhhhhhhhhh met IE bedoel ik internet explorer mee hoor.......... zou niet weten wrom dat niet goed is :(
 
heeft er iemand nog een id wat ik eraan kan doen??????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
Ja je moet IE dus wat minder streng instellen en everest downloaden.
dan kijk je bij de temperaturen en dan weet je heel veel meer.
 
ja hoor dat durf ik wel alleen is er een probleem. Kijk, het bleek dat mijn eigen pc kapot was. Iemand heeft voor mij een pc gebouwd die er echt verstand van heeft hoor (niet dat je denkt wat voor iemand is dat geweest hihi) Dit is echt een goede met enorm veel geheugen erbij. 3 schrijven, nou ja whatever. Als ik mijn pc nu opstart moet ik op een onverklare wijze op een gegeven moment op f1 drukken om te gaan laden. Maar in datzelfde scherm staan ook F9 F10 en F12. Bij die F10 heb ik al gekeken en zag daar idd van alles staan. Maar ben daar nog niet aan geweest. Maar het vervelende is, dat diegene die hem gebouwd heeft, mij ook niet kan zeggen waarom hij niet gewoon opstart. Altijd die F 1 gebruiken, en dan zo'n irritante harde piep weet je wel wat je vroeger hoorde.Tis een hp intel 4(geloof ik) maar dat kan ik nog nakijken als je dat wil. Maar als je weet hoe lang ik doe over dit mailtje omdat hij constant vaststaat, dat is niet erg fijn kan ik je zeggen. Maar ik wil die bios wel in hoor. En dan kan deze ook niet in de veilige modus opstarten geloof ik. Hij reageert niet op de F8 en F5. Nou ik hoor het wel van je, ik vind het wel spannend. gr tassie:thumb:
 
Zodra je opstart,zie je snel een tekst Toets ....(een F toets)doe dat en je gaat naar de Bios...daar effe zoeken kom je vanzelf de temperaturen tegen.

Welke tekst of foutmelding staat er bij wanneer je F1 moet intoetsen
 
Laatst bewerkt:
Ok ik ga het ff vertellen. Er komt een zwart scherm met linksboven de tekst:
512-Chassis fan not detected
Dan links beneden in de hoek: F1 boot
Wat meer naar rechts onderin: F9=boot menu, F10=setup, F12=network service boot
Ik kon geen temp vinden pfffffffffffffffffffff
 
Ok ik ga het ff vertellen. Er komt een zwart scherm met linksboven de tekst:
512-Chassis fan not detected
Dan links beneden in de hoek: F1 boot
Wat meer naar rechts onderin: F9=boot menu, F10=setup, F12=network service boot
Ik kon geen temp vinden pfffffffffffffffffffff

Doe eens F9 regelmatig intrommele met Opstarten is het daar niet dan F10
 
Ja je moet IE dus wat minder streng instellen en everest downloaden.
dan kijk je bij de temperaturen en dan weet je heel veel meer.

Dit al veranderd,want daar kunnen we wat meer mee doen HE!!!!
 
uhhhhh F10 is hier de bios maar daar staat niks over temp en over de everest site, dat wil ik doen maar ik krijg een hele pagina en weet niet wat ik moet downloaden, er staat van alles. En de gevoeligheid van IE staat op normaal. DUs.................. is er nu nog hoop voor mij?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan