Ojee Gigantisch probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WipeoutX

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
hallo,
Mijn laptop (Hp pavillion dv-7) is pasgeleden opgestuurd naar Hp om dat hij problemen had met koelen.
gelukkig is dat nu allemaal verholpen maar stuitte ik nu op het volgende probleem: Hij komt niet verder dan het Hp logo! Ik heb elke F toets geprobeerd, geen een werkt.
hij geeft wel aan dat ik de toets heb ingedrukt maar er gebeurt voor de rest niets.
voor dat dit plaats vond had ik al wel wat probleempjes met een tijdelijke internet dongle.
Ik heb een paar keer bsod erdoor gehad maar het is toch maar tijdelijk dus daar kon ik wel mee leven.. maar de laatste keer dat de laptop is uitgevallen was gister. toen was ik maar gaan slapen. nu, de volgende dag kan ik dus helemaal niets meer.
wat moet ik nu?

Haal accu er eens uit en start op netstroom op.

Start eens op in Veilige Modus.

Brand het lampje van de harde schijf wel?

Met een bsod leven?
Natuurlijk niet een bsod heeft een oorzaak en dient opgelost te worden.

Welk besturingssysteem heb je?

Laatst bewerkt:
okee. ik heb zojuist de accu eruit gehaald bleek dat de stekker niet in het stopcontact zat.heb hem erin gedaan en heb hem nu wel opgestart gekregen in veilige modus.

En de bsod, de oorzaak heb ik al, alleen de oplossing weet ik nog niet

Ik gebruik windows 7 Ultimate x64

Bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Dit is wat ik krijg met blue screen view.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Het niet meer kunnen starten is van na de reparatie door HP?

volgens mij heeft dat niet met elkaar te maken.
ik kan de laptop ook weer opstarten, alleen ik vind het zo gek dat het alleen maar mogelijk is door op netstroom te zitten

Mijn ogen zijn zo best niet meer.
Ik kan dat plaatje moeilijk lezen.
Graag wat groter.

Is batterij wel opgeladen?

Twee keer op de afbeelding bij Imageshack klikken, krijg je een grote duidelijke versie.
Drie kernel meldingen
Ntoskrnl.exe
ewusbnet.sys
usbccgp.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan