Olympus Voicerecorde aansluiten op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

YostiMan

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Ik heb even een vraag met betrekking tot het aansluiten van mijn Olympus Digital Voice Recorder (VN-2100PC) op mijn pc met Windows Vista.

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de digitale bestanden over te brengen van de recorder naar de pc. Ik heb netjes de driver geïnstalleerd en ook de update gedownload van de website. Alles zou dus gewoon moeten werken en als ik de recorder aansluiten via de usb - mini usb zou de software automatisch moeten starten. Dat doet hij echter niet en ook als ik de software handmatig opstart is er geen verbinding gemaakt. Ik hoor wel een soort van geluidje als ik hem aansluiten en als ik hem eruit haal, maar hij maakt dus geen verbinding :eek:

Iemand enig idee wat ik kan doen om dit voor elkaar te krijgen? Op een Windows XP computer op mijn werk doet hij het namelijk wel gewoon.

je zou waarschijnlijk een vista driver moeten vinden voor jouw apparaat maar mij blijkt dat deze er niet is.

Hier heb ik dan anders wel iemand met hetzelfde probleem lijkt me en een mogenlijke oplossing

je zou waarschijnlijk een vista driver moeten vinden voor jouw apparaat maar mij blijkt dat deze er niet is.

Hier heb ik dan anders wel iemand met hetzelfde probleem lijkt me en een mogenlijke oplossing

Bedankt voor de reactie!

Heb op dat andere forum wel even gekeken, maar die stappen had ik ook al doorlopen. De driver geïnstalleerd en geupdate. Volgens Olympus moet hij dan geschikt zijn voor Vista, maar het werkt dus nog niet helaas.

jah, het is natuurlijk wel raar dat na de installatie van de vista driver enzo het nog niet werkt...

je zou natuurlijk ook eens een mailtje kunnen sturen naar Olympus voor hulp :thumb:
want verder weet ik het ook niet zo hoor...
misschien eens kijken in apparaatbeheer of je daar geen uitroeptekens en vraagtekens ziet staan maar waarschijnlijk zal daar het probleem ook niet liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan