Ombouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Berichten
257
Hey Mensen,

Ik wil mijn pc gedeeltelijk update door van AMD Athlon XP 1800 + over te stappen op een AMD Athlon XP 2700+ (mijn moederbord ondersteund het). Ook ga ik 512 Mb geheugen erbij plaatsen. Nu heb ik een Geforce 3 kaart van NVIDIA en die ondersteund geen Twinview. Kunnen jullie misschien adviezen geven over goede kaarten die twinview ondersteunen?

Nu is ook mijn vraag, als ik die nieuwe processor plaats moet ik dan iets veranderen in bios of herkent de computer het zelf?

(dus eigenlijk heb ik twee vragen) :p
 
Bedoel je niet gewoon nView Display Technology?

The nView hardware and software technology combination delivers maximum flexibility for multi-display options, and provides unprecedented end-user control of the desktop experience. nView allows end-users to select any combination of multiple displays, including digital flat panels, analog CRTs, and TVs, and to modify the display properties using an intuitive software interface.
 
Nee, want als ik mijn computer overschakel op tv dan zie ik het zegmaar niet op mijn monitor meer. Maar een vriend van mijn kan dus gewoon overschakelen op tv en dan zit hij het desktop ook nog op zijn monitor. Snap je?
 
heet dat niet kloon of dualview, zit op de moderne kaarten bijna altijd. Geforce 4 MX en ti iniedergeval en geforceFX ook wel denk ik. Vraag het in de winkel als je het koopt, daar weten ze het meestal wel
 
Ik wil mijn pc gedeeltelijk update door van AMD Athlon XP 1800 + over te stappen op een AMD Athlon XP 2700+ (mijn moederbord ondersteund het). Ook ga ik 512 Mb geheugen erbij plaatsen.

Nu is ook mijn vraag, als ik die nieuwe processor plaats moet ik dan iets veranderen in bios of herkent de computer het zelf?

help me a.u.b. :(
 
Geplaatst door ricardovw
Nu is ook mijn vraag, als ik die nieuwe processor plaats moet ik dan iets veranderen in bios of herkent de computer het zelf?
Je hebt kans dat je de FSB in je Bios moet aanpassen voor de processor.
De processor kan ook gewoon volledig herkend worden door het Bios.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan