OMG NOD32 realplay.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

038soldier

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Omg dit is echt niet normaal..

Ineens zie ik bij processen 10 keer realplay.exe staan...
Heb deze NIET opgestart.. Het varieert per seconde van 0 processon tot en met 10 of wat dan ook. Ene x 6 tegerlijk, dan 4 dan 10. Je snapt het wel denk ik.

Ik heb me pc al vaker gescand met NOD32 maar zie dat je lokaal kan kiezen, diepe analyse, nod32 en diskette. Buiten Amon e.d. om.

Dit het ik al lokaal gedaan en nod32.
Vind allemaal fouten en elke x als ik de scan doe zie ik dezelfde steeds weer opnieuw.
Heb de pc trouwens ook met nod32 opgeschoond. Dat kon wel,
maar waarom vind hij steeds dezelfde fouten???

Amon is op dit moment bezig met scannen maar gaat supersloom (altijd al) 4 bestanden per seconde. Dit was ook al voordat de cpu continu op 100% stond.
:confused:

Hoe kan ik de scan (NIET amon maar die ander eronder alles laten verwijderen want vind dus steeds dezelfde fouten.

hyberfil.sys en pagefile.sys zijn volgens nod32 in gebruik door een andere applicatie of besturingssysteem.

Als ik na de scan op schonen klik dan scant ie dus opnieuw >>dezelfde fouten bij zowel lokaal als nod32 >> al 6x gedaan nu

Wie kan me helpen ??

Alvast Bedankt:thumb:

ps. het systeem is helemaal oke om nod32 aan te kunnen haha dus vraag aub niet naar specificaties want die zijn helemaal oke.
De scan ging altijd al zo snel en nu ook met 100% cpu dusse en kan ook nog van alles tegerlijk erbij doen, ligt niet aan de sneulheid van de pc.
AMON is al bij 40.000 bestanden poe poe al na 40 minuten, van de 140.000 bestanden ca.

En wat raar!!! hele tijd staat er bij Amon >> bestandsnaam: error.txt en af toe iets anders net ook iets met realplay.exe maar bij geinfecteerd > 0 en de hele tijd trouwens verder altijd dus error.txt dus dat is niet welke bestandsnaam gescand word maar welke ervoor gebruikt word ofzo ??

Groeten

Laatst bewerkt:
Dat die .sys bestanden in gebruik zijn, is normaal.

Start eens op in de Veilige Modus ( lees hier hoe je dat doet ) en start NOD32, deze wordt niet automatisch opgestart. Doe dan de NOD32 On-demand scan.
Probeer nu aan het eind van de scan de infecties te verwijderen.

En deinstalleer in de Veilige Modus, RealPlayer via Configuratiescherm --> Software.

Succes!:thumb:

En als ik nou geen rechten heb dan, ben als gast hierop dit is me ma's nieuwe pc die is als de dood voor virussen!!

En als ik nou geen rechten heb dan, ben als gast hierop dit is me ma's nieuwe pc die is als de dood voor virussen!!

Kan dus zowiezo nix verwijderen en veilige modus weet ik niet

Dubbelposten was niet de bedoeling!!

Je kan als je opstart in de Veilige Modus kiezen voor Administrator, dan heb je sowieso alle rechten.

Ja ik kan dat zowiezo met opstarten kiezen, alleen de administrator is mn moeder, dus een wachtwoord erop ;)

Dan moet je dat wachtwoord weten?

Maar zijn er geen andere accounts met beheerdersrechten?

Nopes kan alleen als gast inloggen

Zal de AMON scan wel compleet laten afwerken dan, moet wel zijn dat die een virus vind ofniet dan, superraar.
En ik weet niet zkr, maar pagefile.sys is dus wat je opstart en en die realplay.exe flipt echt niet normaal zoals je hierboven kon lezen, zie nu zelfs ook wel 15 tegerlijk van datzelfde process.

Laatst bewerkt:
Deinstalleer nu Real Player. Daarna kan je hem weer installeren als je wil, maar Real Player wordt niet aangeraden. Onnodige reclame en maakt je pc minder stabiel.

En doe, als het kan, een online virusscan bij Housecall ( kan met Internet Explorer en met Firefox ).

oke heel erg bedankt voor je snelle response en je reacties
echt heel erg bedankt!!!:thumb:

En ga proberen realplayer te deinstalleren..
kan denk ik alleen niet door het gast account maar kan misschien gewoon realplay.exe weggooien.

En zal ff online die scan doen gaat vast sneller.

Edit toegang gewijgerd om het bestand realplay.exe te verwijderen en deinstalleren heb ik de rechten niet voor helaas, zal anders tegen me moeder zeggen dat de realplayer die ze heeft een virus is.

Oke dit is heel raar !!!

Geluid bgeint te kraken, heb realplay.exe apart gescan met nod32 en geeft aan dat het niet geinfecteerd is maar na het scan vh werkgeheugen die oke is : fout bij het scannen van de MBR vd sector 1tm5 en erachter fout bij het lezen van sector.

En moet ook nog is de batterij vd draadloze muis vervangen pfff wat een problemen ineens.

Laatst bewerkt:
scannen met trend micro duurt nog 34 minuten :/

heb met AVG ook al gescand en wat tracingcookies verwijderd...

vind niks met de fast system scan en met de memory scan omdat realplay.exe bij de processen staan.

En heb het idee dat de pc toch wel heel erg vertraagd is, kraakt nu ook de hele tijd

Laatst bewerkt:
pagefile.sys is je page file, da's een bestand dat windows gebruikt voor wisselgeheugen, kan je niet zonder

Je moet de beheerdersrechten hebben of op je ma's account, want zo werkt het niet.

Klopt ja, want kan de fouten niet verwijderen als gast,

als ik realched.exe afsluit bij processen stopt realplay.exe met telkens processen opstarten, die niet handmatig af te sluiten is.

Want als ik erop klik en proces beeindigen wil klikken, dan is realplay.exe alweer weg.

Het is trouwens een kant en klare HP pc, met zon mini kast, en die kan zowiezo niet in veilige modus komen.

Aan het begin heb je zon groot blauw hp scherm met de opties ecs: boot menu en f1:setup en f10: hp recovery.

f8 werkt totaal niet, maar kan misschien eraan liggen dat dit Media Center Edition is.

Laatst bewerkt:
Dan heb je F8 te vroeg of te laat ingedrukt.

Het moet VOOR de Windows-laadbalkjes.
Het moet NA de bootopties.

En het ligt er niet aan dat het Windows XP MCE is, je moet gewoon in de Veilige Modus kunnen komen. En ook een HP kan dat hoor.

En het is vreemd hier zeg je:

Ja ik kan dat zowiezo met opstarten kiezen, alleen de administrator is mn moeder, dus een wachtwoord erop

En nu: Het is trouwens een kant en klare HP pc, met zon mini kast, en die kan zowiezo niet in veilige modus komen. :confused: :confused: :confused:

Maar kan je echt geen beheerdsrechten even krijgen of het wachtwoord van de Administrator. Anders wordt het heel moeilijk.

*OMdat gebruikersnaam HP_administrator van mn moeder is dat account en ze heeft een gast account voor me aangemaakt.

*Als ik na dat blauwe hp scherm op f8 druk, dus ook voor dat je dat windows laad balkje krijgt, gebeurt er niks.

1) Kan je niet even het wachtwoord krijgen van de administrator account?

2) Doe dit om in de Veilige Modus te komen:

Windows XP:
1. Klik op 'Start' en dan op 'Uitvoeren' (Run)
2. Vul in: msconfig en druk op enter
3. U ziet nu een scherm met een aantal tabbladen, ga naar het tabblad 'boot.ini'. Zet hier een vinkje bij de optie '/safe boot'.
4. Klik op 'OK' en start de computer opnieuw op wanneer hierom wordt gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan