Omgebouwde Xbox leest geen gebrande games

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterb038

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
4
Hoi,

Een vriend van mij heeft een xbox 360 die omgebouwd is. Hij heeft hem 2ehands gekocht en de vorige eigenaar heeft hem om laten bouwen. Dus we weten niet hoe en met wat hij is omgebouwd.

Maar het probleem is: Dat ik wat spellen heb gebrand op de goeie manier maar de xbox pakt ze niet. Als ik de dvd in de xbox doe. Komt er alleen Reading te staan en naar paar seconden staat er Open Tray en gebeurt er niks.

Ik heb de spellen gedownload en met win-rar uigepakt daar zaten een .ISO en .DVD bestand in. Ik heb met CloneCD het .DVD bestand geselecteerd en toen gebrand op een Verbatim DVD+R DL Double Layer

De xbox kan wel gebrande dvd films afspelen. En ik weet ook dat hij bij de vorige eigenaar wel gebrande games heeft afgespeeld.

Ik wil graag weten wat er aan de hand is en wat ik meot doen.

Alvast bedankt

Mvg,

Wouter Bredewold
 
Laatst bewerkt:
Je moet er speciale cd's voor hebben, ze zijn nog maar weinig te koop in normale winkels, maar op de zwarte markt verkopen ze er 'bakken' van,
vraag naar: cd's voor omgebouwde xbox360, hoe ze heten weet ik ff niet meer, als ik het weer weet laat ik je het zeker weten:thumb:
 
Ik heb de spellen gedownload en met win-rar uigepakt daar zaten een .ISO en .DVD bestand in. Ik heb met CloneCD het .DVD bestand geselecteerd en toen gebrand op een Verbatim DVD+R DL Double Layer

deze dvdr+dl zouden moeten werken, mits je ze succesvol op 2,4x hebt gebrand. Het kan ook nog zo zijn dat je laser in je 360 het heeft begeven, maar m.i. doe je niets verkeerd en zou het moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan