omgedraaid en gespiegeld beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Beste mensen,

Heb nu toch iets geks: een op zijn kop gespiegeld bureaubald. Hoe kan dat nu weer, maar nieuwesgieriger benik er naar hoe ik dat weer teruggedraaid krijg. Want de startknop staat nu op zijn kop rechtsbovenin het scherm. Via systeemherstel is de boel wel terug te zetten maar dat moet toch ook anders kunnen.
Wie o wie, helpt mij?????

Groetes, Cor

Je hebt niet een mailtje van iemand gehad waarin je een bijlage hebt geopent?

welke toetsencombinatoe???

Ik ben nu al zover dat ik wil weten welke toetsencombinatie ervoor zorgt dat het bureaublad omdraaid en gespiegeld wordt.

Wie weet dit??
Leuk zo'n grapje voor je collega's, hahahaha

Hallo Taalkring,

Ik kan je de volgende toestcombinatie's doorgeven die bij mij werken .
Ctrl+Shift+ 0 ( normaal )
Crtl+Shift+ 9 ( 90 graden )
Crtl+Shift+ 7 (270 graden )
Crtl+Shift+ 8 (180 graden )

werkt hoogst waarschijnlijk alleen bij TFT schermen.

Succes er mee.

Vrgr. B.Kat

werkt niet bij mij

Is het ook niet afhankelijk welke videokaart je in je pc gebruikt.

Heb van een ander gehoord dat Ctrl+Shift +pijltej omhoog of pijltje omlaag ook moet werken maar dat doet het bij mij niet.

Hallo Taalkring,
Bij mij is het niet afhankelijk van de gebruikte videokaart maar van de software die is geinstalleerd bij mijn TFT scherm.
Kijk anders eens bij: Config.scherm>>beeldscherm>>instellingen>>geavanceerd, of hier een tabblad bij staat van een of andere software.
Bij mij staat daar "pivot software "( slaat op het beeldscherm ) en kijk eens of je daar wat kan vinden.
Vrgr. B.Kat

Laatst bewerkt:
antwoord

Toets deze toetscombinatie in ctrl+alt+pijltje waar naartoe gedraaid

Niet bij iedereen is het zelfde toetscombinatie, de ene is: Alt Gr + Pijltjestoets, de andere is: Ctrl + Alt + Pijltjestoets.

Dit topic is al heel wat jaartjes oud. Wegens de leeftijd gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan