Omkeren volgorde audio cd in Nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hebi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hebi

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
Wie kan mij helpen, mijn brandprogramma Nero laad de nummers van mijn audio cd in omgekeerde volgorde dus nummer 1 word b.v nummer 12 en het nummer 12 van de cd word nummer 1, ik ben sinds kort over op windows vista maar in het begin ging het nog goed maar nu draait hij de volgorde om.

groet,
Herman.

Zelf selecteer ik de bestanden als volgt

1. shift indrukken en dan het eerste nummer van het album aanklikken
2. shift ingedrukt houden en dan het laatste nummer selecteren
3. wanneer je de nummers naar het 'brand'venster sleept klik dan het 1e nummer van het album aan en sleep de nummers naar het andere venster.

Anders wordt het 1e en laatste nummer vaak omgedraaid.

Maniac, bedankt voor je reactie, ik heb het geprobeerd maar het lukt nog steeds niet, wel als ik ze één voor één versleep dan gaat het wel goed.

groet,
Herman.

Zijn de tracks wel genummerd ? Dat kan ook problemen opleveren.

Als je de nummers zelf nummert dan moet je dat op de volgende manier doen en dan houdt Nero ze zo in stand:

01.
02.
03.
enz.

Dus echt met de 0 ervoor, anders werkt het niet.

De tracks zijn allemaal genummerd en precies zoals Femke voorstelt, ik heb nog even geprobeerd om alleen track 01 t/m 09 ipv t/m 12 maar dat helpt ook niet.

groet,
Herman.

in het brander venster staat boven aan .
NAAM met een groen pijltje .
dat moet naar beneden wijzen

Ultraplex, dit is wel een goede tip maar nog niet helemaal goed, want de pijl stond wel naar beneden en als je de pijl dus nu omhoogzet is de nummervolgorde van 12 boven tot 1 onderaan, en bij het overzetten keert hij ze nog een keer om en staan ze dus bij het brandprogramma precies goed.

groet,
Herman.

Omkeren tracks in Nero

Help, mijn vraag is nog niet opgelost, ik moet de tracks nog steeds aanpassen want hij keert ze altijd in de verkeerde volgorde om, ligt dit misschien aan Windows Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan